Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
quad damage!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du hade stavat fel ........ så jag fixade det
((( Haveriet av rättssystemet ))) kanske lite otydligt
källa : eftersom 95% av anmälda brott inte ens rörs av rättsvårdande myndigheter
Har du snackat me polisen då!?
Jag och polisen va där igårkväll, en av dom var nu borta, dom andra 2 var nu ännu mer slaktade. Dom fick träff på en och den var stulen från dalarna 2009. Märket på ramen var nåt i stil med ihahui eller liknande.
Vad jag hörde så skulle dom beslagta dom och försöka hitta ramnumer på den sista.
När vi anlände till platsen var det en kille som åkte där och kollade, han fick allt förklara va tusan han gjorde där!
Vi vände på den som vi inte hittade nå ramnummer på, men hittade inget som dom trode vi kunde gå efter, men han trode att dom skulle kunna hitta nåt om dom fick kolla i lugn och ro, den läckte bensin så vi ville inte stoppa in huvudet där och verkligen leta.
Vi hittade nå nummer på motorn men det var väldigt kort och visade ingen träff, dom visste inte om det var rätt nr. eventuellt kan den vara från utlandet.
Jag frågade vad dom gör med alla sånna här fordon, dom svarade att hittar vi inget nummer som kan leda nån vart så måste dom låta dom ligga pga att uppsamlingsplatsen i flemingsberg är överfull av fordom som dom inte kan och får göra något med. Dom får inte slänga dom. Så nu har dom lånat en annan uppsamlingsplats av assistanskåren men där är ocå tjockt.. så dom har fått order (iaf i somras) att dom inte får ta me nå mer fordon, då får som skäll.
Fan va less man blir på folk som ska förstöra för andra!![]()
Du hade stavat fel ........ så jag fixade det
((( Haveriet av rättssystemet ))) kanske lite otydligt
källa : eftersom 95% av anmälda brott inte ens rörs av rättsvårdande myndigheter
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |