Upphittad Svart Suzuki TL1000S (Helsingborg)

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Yamaha R7, 2022
Tjenixen!

Min polare hittade idag vid sitt garage ståendes olåst med tvinnad kabelhärva och utan reggskylt en svart Suzuki TL1000S, var några skumma typer som kuta iväg igenom buskarna när han närma sig så troligtvis var det killarna som snott den som smet iväg.

Kännetecken är att det står V-Twin Superbike under bakkutsen, sitter Micron kolfiberdämpare på den. Lägger upp en bild som tyvärr är väldigt suddig då min polare inte hade bättre kamera att ta bild med. Är satt lås på den nu så att den inte skall försvinna iväg igen. Är anmäld till Helsingborgs polisen så dom har fått ramnummer mm.

Om du som är ägare till den eller känner någon som fått sin stulen skriv här så kan ni få kontaktnr till min kompis eller ring Helsingborgs polisen direkt. För tillfället står den i säkert förvar igen :)

/Kim

Bifogat

• 278903_10150718328445451_834750450_19976445_4209113_o.jpg
    278903_10150718328445451_834750450_19976445_4209113_o.jpg
    81.5 KB · Visningar: 293
Last edited:
såg på larmtjänst att en sådan e stulen idag.

vart står denna ?

ring ägaren ?
jag har ägarens namn, adress telnr

Last edited:
såg på larmtjänst att en sådan e stulen idag.

vart står denna ?

ring ägaren ?

Den står i Helsingborg just nu hos min polare. Vill inte skriva ut exakt var här i tråden ifall de som snott den sitter och läser här.

Inte fått fram vem som är ägare på den ännu så inte kunnat ringa, därav tråden här.

Det som kommit in till larmtjänst kan ju vara min polare som ringde till polisen om den. Om det är ägaren till den som ringt in så borde han snart ha den i sin ägo igen då dom fått uppgifter om den av min polare.

Hoppas på det bästa :)

Last edited:
Den står i Helsingborg just nu hos min polare. Vill inte skriva ut exakt var här i tråden ifall de som snott den sitter och läser här.

Inte fått fram vem som är ägare på den ännu så inte kunnat ringa, därav tråden här.

skickat PM med uppgifter om ägaren + telnr. :tummenupp

skicka PM & berätta i vilken stadsdel den hittades iaf.
så man vet vart slöddret håller till

Nice, tack för uppgifterna wonderwizard. Pratade precis med killen och det är hans hoj. Så nu har han fått uppgifterna till min polare så att nu kommer hojen tillbaks till sin rätta ägare igen :)

anmäld stulen idag & redan tillbaka
gött som fan :tummenupp

Det är så här det skall gå till :)

När inte polisen har tid får vi andra hjälpas åt och vara privatdeckare :)
Synd bara att man inte får tag i drägget så man kan ge dom en rejäl omgång där det hela slutar med ett uppkört avgassystem där solen inte skiner ;)

Det är så här det skall gå till :)

När inte polisen har tid får vi andra hjälpas åt och vara privatdeckare :)
Synd bara att man inte får tag i drägget så man kan ge dom en rejäl omgång där det hela slutar med ett uppkört avgassystem där solen inte skiner ;)

Haha..

Hejsan,

Det är jag som är den inte fullt så yrvakna ägaren. Tack alla för detta, gårdagen var en resa som inte var så rolig, även om den slutade med trevliga människor som hjälpte till storartat.

Hojen har varit ikull, och den är kopplad. När jag var där gick den inte att starta på grund av tömt batteri, och jag vet själv att den är en mara att springa igång.

Tack igen!:krama

Kul att höra att du fick igen hojen:tummenupp
hoppas den inte var allt för förstörd bara!

Fan vad bra. Det är det här jag gillar med Sporthoj, folk som håller korpgluggarna öppna. All heder och ära! :)

Bra jobbat TS!:klappar

Hoppas att det går fort och utan FB-krångel att fixa hojen nu så du inte missar fina hojdagar, TL-broder.:tummenupp

Hejsan,

Det är jag som är den inte fullt så yrvakna ägaren. Tack alla för detta, gårdagen var en resa som inte var så rolig, även om den slutade med trevliga människor som hjälpte till storartat.

Hojen har varit ikull, och den är kopplad. När jag var där gick den inte att starta på grund av tömt batteri, och jag vet själv att den är en mara att springa igång.

Tack igen!:krama

Hejsan!

Det var så lite så, bara glad att man kunde hjälpa till. Var inte meningen att ringa mitt i natten, men utgick ifrån mig själv om jag fått min stulen så hade jag velat få reda på så fort som möjligt om den var hittad igen :). Hoppas i alla fall att den går snabbt att laga så du kan utnyttja hojen igen :).

Helt Wunderbaum, en eloge till TS.:Bugar
Jag vet ju hur mycket panik jag hade fått om "vita blixten" hade försvunnit...:skrämd

Man blir fan rörd, än lever hoppet!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...