Uppgång och fall

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
För ett tag sen fick jag bilder på min första hoj som en kompis tog precis efter jag köpt den. Så här såg den ut då, och den andra bilden är 2 år senare. Vad har jag gjort med henne??? :(
 

Bifogat

  • kawafin.jpg
    kawafin.jpg
    76.5 KB · Visningar: 204
  • kawaful.jpg
    kawaful.jpg
    40.1 KB · Visningar: 233
:kär :kär :kär :kär
 

Bifogat

  • fin1.jpg
    fin1.jpg
    74.5 KB · Visningar: 36
  • fin2.jpg
    fin2.jpg
    62.7 KB · Visningar: 48
  • fin3.jpg
    fin3.jpg
    56.4 KB · Visningar: 29
AleX skrev:
:mattias

Du har kapat dämparen..., målat om, drevat, bytat blinkersglas, slängt den i diket :va gånger



:yoparty


Hmm... jag VET vad jag gjort... men det var ju inte precis det jag menade.... :7peta

Det var mera "HJÄÄÄLP va har jag gjort??? PANIK!! :brinnerup :7peta :fatta! :huvet :huvet " än en rebus
 
den var rätt risig för en 98 om du ursäktar.
Det är en sån där hoj du får ha tills du dör, jag har haft sånna jg med, ingen idé att försöka sälja.
 
Silwer skrev:
den var rätt risig för en 98 om du ursäktar.
Det är en sån där hoj du får ha tills du dör, jag har haft sånna jg med, ingen idé att försöka sälja.

Det är en 92:a brainiac... bytte den och en slant mot ZX9:an!
 
Du har gått helt rätt till väga Rigge. Bry dig inte om resten. Du har skapat en ratbike. Det ska du var stolt över. *Jag vill ha en ratbike smilie Swedie* :6surkart
 
Nog för att jag hellre skulle ha den i det svarta utförandet...
Kom ihåg att det är bara posörer som har blanka hojar:) En hoj ska KÖRAS!
 
Last edited:
Silwer skrev:
hehe, ok det föklarar saken, annars hade det varit lite tragiskt.
Jag känner inet dig så jag trodde du risat ner den så där:-)


Det gjorde jag ju...2 somrar tog det :huvet Men sen bytte jag den i det skicket mot min nuvarande kawa.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top