Uppfinnar Jocke på Blocket

Orginaldämparen är inget vidare iaf, så den du har är nog bättre.
En sån lågmilare är definitivt värd en del exta iaf, har du kollat att det är ärliga mil?
 
japp , hade en kompis med mig som är rätt haj på sånt, o killen verkade vara ärligheten själv o vid första besiktningen hade den gått 350 mil enligt bilprovningen. O kollade man de papper som fanns på hojen så verkade allt stämma.
 
MatteKholm skrev:
Haha.
Hela annonsen är ett skämt eller?
:confused:

Tyvärr så verkar det som om ngon har lånat Pittbulls logg in och lagt in en skämtannons.
Ta bara den nedersta bilden där det ser ut som om nån har stoppat upp en halmdocka bakom hojen...

Hade det varit på riktigt hade man ju inte satt ut en annons på ett orginalskrammel med lite billigt bling bling för de pengarna, framför allt med tanke på att hojen gått 2900 mil....

Swedie, Ip-logga och banna den saten som lägger ut såna här skämtannonser.

OBS/ Jag är skitfull och tycker det är kul med folk som tror att deras älskling är värd lika mycket som de själva tycker/DS
 
Allting är relativt, jag sålde min mattsvarta R1 -00 för 43000 pix i höstas. Det är ju ändå en 5år gammal hoj, stiger ju inte direkt i värde med åren! :D



Holger skrev:
Gav 73 för min 00:a uttagen 02 ifjol på firma då hade den gått 395mil,va helt orginal men mycket fin. var inte billigast direkt men tyckte den var värd det då.
 
...den annonsen har ju gjort bort sig för ett bra tag sen... kolla bara tidigare trådar...

Den ser väldigt bra ut men är fortfarande en -98 med 3000 mil, 60.000:- släpper han den utan tillbehör/bling bling... hallå kom ner på jorden... :3freak

MVH
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top