wonderwizard
Tjuvjägare
Anton_Ljunghusen skrev:Vaffan hur länge ska tarsan få hålla på igentligen :kocko
WW: Berätta om din hoj nu!! Var hittades den? "totalslaktad" = sönderkörd eller strippad?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=86959
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anton_Ljunghusen skrev:Vaffan hur länge ska tarsan få hålla på igentligen :kocko
WW: Berätta om din hoj nu!! Var hittades den? "totalslaktad" = sönderkörd eller strippad?
GSRecycle skrev:Framgår inte av artikeln om crosscyklarna är återfunna, någon som vet?
För mej verkar det som hojar stjäls på beställning,dvs de som snor hojen leverara direkt till beställaren.
GSRecycle skrev:Framgår inte av artikeln om crosscyklarna är återfunna, någon som vet?
För mej verkar det som hojar stjäls på beställning,dvs de som snor hojen leverara direkt till beställaren.
jemp skrev:hej alla !
Jim Dahlin blev tagen i fredags på karnevalen i Landskrona.
Nu får vi hoppas att polisen lyckas pressa honom på info om
hojarna.
Ett tips till er alla privatspanare, Jim Dahlin är klassad som farlig av polisen.

AeroSkalman skrev:Me tanke på att detta e rätt aktuellt kan ja meddela att senast igår så var där en hoj ute på väla som låg å körda runt å rejsa mot diverse streetrejsing bilar....förvisso hade killen hjälm men divers folk åkte me bak utan hjälm....plus ingen regplåt på hojen plus killarna (föraren å passagerar såg yngre ut än mig)...plus hantera hojen me stor osäkerhet å var nära på å smälla in X antal gånger i divers saker.
Kan tyvärr inte så mycket om hojar å så...så modell kan ja tyvärr inte meddela men den var röd svart silver...*försöker minnas*
//Andreas
Leguan skrev:sitter och funderar på om man vågar köpa ny hoj när ja har blivit av me två mille redan.. funderar lite på en nyare hoj typ cbr1000rr, den har ju immobilizer som borde avskräcka tjuvarna tycker man. Men sen har man ju sett bilderna på r1:an som dom också tjuvat och den har också immobilizer har jag för mej.... eller har jag fel för mej?
Leguan skrev:sitter och funderar på om man vågar köpa ny hoj när ja har blivit av me två mille redan.. funderar lite på en nyare hoj typ cbr1000rr, den har ju immobilizer som borde avskräcka tjuvarna tycker man. Men sen har man ju sett bilderna på r1:an som dom också tjuvat och den har också immobilizer har jag för mej.... eller har jag fel för mej?
Leguan skrev:Men man kan ju undra vem som köper en R1 -04 som inte går att starta..... förmodligen också polare till dom men till vilken nytta undrar man ju??
har hört att ska man få upp den startspärren som tydligen sitter i styrboxen måste man byta ut hela elsystement... eller??
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!