Uppföljare f.d krashad hoj

fortsomfan

åka bana
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
none
Tjena!

Var jag som la in tråden ang f.d krashad hoj idag, fick en massa olika tips och ideer då.

Har pratat lite med ägaren och han säger, när jag frågor om vad han köpte hojen för, + delarna, alltså totakostnaden, att han inte vill gå in på det. Skumt anser jag vad anser ni?

men som sagt, hojen verkar fin!

det jag skrev i första tråden : "
Tjena!

Bör man lägga 45 tusen på en hoj som varit f.d krockad?
Info om hoj, r6 från 2000, fina däck, servad, bes, omlackad, 1700 mil.
Besiktigad 2 ggr sedan krocken.

Inga missljud lr krångel med motorn.

Vad tycker ni?

tacksam för svar, som vanligt!"

Å åter igen, tacksam för svar!

fortsomfan skrev:
Tjena!

Var jag som la in tråden ang f.d krashad hoj idag, fick en massa olika tips och ideer då.

Har pratat lite med ägaren och han säger, när jag frågor om vad han köpte hojen för, + delarna, alltså totakostnaden, att han inte vill gå in på det. Skumt anser jag vad anser ni?

men som sagt, hojen verkar fin!

det jag skrev i första tråden : "
Tjena!

Bör man lägga 45 tusen på en hoj som varit f.d krockad?
Info om hoj, r6 från 2000, fina däck, servad, bes, omlackad, 1700 mil.
Besiktigad 2 ggr sedan krocken.

Inga missljud lr krångel med motorn.

Vad tycker ni?

tacksam för svar, som vanligt!"

Å åter igen, tacksam för svar!
det finns ju fler hojar, så om "tarmkänslan" (som jänkarna säger) inte är rätt så leta vidare.

Varför startade du en ny tråd för :va den gamla finns väl kvar

verkar den fin så är det väl okej..är den ordentligt lagad med orginal kåpor och sånt så tycker jag det är okej

sen att han inet vill gå in på vad han har köpt cykeln för förvånar mej inte jag själv skulle heller inet svara på om en köpare frågar vad jag gav för cykeln man vill ju ha ut så mycket pengar som möjligt och jag tror jag pratar för dom flesta här inne

är den fin och har bara rullat 2000 mil så varför inte du har roligt med den hojen länge :)

jag säger så här, bjud 35, vill han inte sälja så köp en annan, jag köpte som sagt en 01 i kanonskick för 40, jag blocketspanade i 3 veckor varje timme, annonsen som jag hittade var inne mindre än en timme. se alltid till att ha kontanter hemma om du tänker köpa hoj, när tillfället kommer måste man kunna agera direkt. oftast är där riklig prutmån! lycka till :tummenupp

ps. prutmån gäller inte på min annons som ligger ute nu... :fatta!
men om du funderar på att lägga 45 på en krockad 00:a kan du ju likabra köpa min fina 01:a för 50, som sagt inte mitt problem att killen jag köpte av behövde pengar snabbt... :banana

Last edited:
krock

pakopak skrev:
jag säger så här, bjud 35, vill han inte sälja så köp en annan, jag köpte som sagt en 01 i kanonskick för 40, jag blocketspanade i 3 veckor varje timme, annonsen som jag hittade var inne mindre än en timme. se alltid till att ha kontanter hemma om du tänker köpa hoj, när tillfället kommer måste man kunna agera direkt. oftast är där riklig prutmån! lycka till :tummenupp

ps. prutmån gäller inte på min annons som ligger ute nu... :fatta!
men om du funderar på att lägga 45 på en krockad 00:a kan du ju likabra köpa min fina 01:a för 50, som sagt inte mitt problem att killen jag köpte av behövde pengar snabbt... :banana

asså den är ju fin. och samtidigt 25 kw så det är nice, slippe rjag pula med det.
nä det är klart. men du blir säkert till dig snart som alla andra blir och sänker priset några tusen, lycka till.
har spanat in blocket, sporthoj, hojtorget sen juli! hittat en del, en 00 mindre än 2000 mil 39000 men kom 20 min för sent...

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis