Uppfällbar plåt...

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jawbreaker skrev:
Tja man! Beställde fasttagsen med blinkersfästen för 165$ sen blev det 10$ i frakt. FY FAAAAAAAAN VA BALL!!!
:yoparty


skicka lite bilder sen när den är monterad :tungan
 

ducceper

sdk m2525
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Tjörn
Hoj
Ducati 998, crescent compact 78 orange
Varför köper man en sån?? Kan inte komma på en enda bra anledning förutom eventuella parkeringsbekymmer.
 

unamed

Guest
ducceper skrev:
Varför köper man en sån?? Kan inte komma på en enda bra anledning förutom eventuella parkeringsbekymmer.

när man ser att de blinkar blått i speglarna, kan de vara kul att håll regnr lite hemligt:tummenupp
 
Last edited:

Jawbreaker

Sic vis pacem para bellum
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
1 liters..
bobo08 skrev:
Och tyvär 1800 i böter och ombesiktning om farbror blå får syn på det.. :huvet

Mmm ja vet,fast tanken e ju att när jag ser farbror blå så trycker jag på knappen & ett par tiondelar seks senare så är jag 110% redo att flyyyyyyyyyga iväg... torsk dock om man blir stoppad för en flygande besiktning....(typ brostugan...)

Men va f_n, lite roligt måste man ju få ha det emellanåt!!! Eller??? :yoparty
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Fast saken är ju att om du kör ifrån polisen så spelar det ingen roll om dom sett ditt reg nr eller inte.

Men visst flashig pryl att ha och alltid imponerar det på nån.
 

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
R
P@trik skrev:
Fast saken är ju att om du kör ifrån polisen så spelar det ingen roll om dom sett ditt reg nr eller inte.
Precis!
Om du ändå ska köra från polisen ger det väl inget om skylten syns eller inte. De kan ju knappast ta dig för nått som din polare gjort...
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Mech skrev:
Precis!
Om du ändå ska köra från polisen ger det väl inget om skylten syns eller inte. De kan ju knappast ta dig för nått som din polare gjort...

Jag är nu ute på lite hal is, men vad jag HÖRT är att reglerna har ändrats. Man är som ägare skyldig att berätta vem som kört hojjen. Och kan inte skylla på att den var utlånad! Som sagt, jag har bara hört detta, nån här kanske vet hur det är!
 

hellbit

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2005
Ort
eslöv
Hoj
zx10r
scud skrev:
Jag är nu ute på lite hal is, men vad jag HÖRT är att reglerna har ändrats. Man är som ägare skyldig att berätta vem som kört hojjen. Och kan inte skylla på att den var utlånad! Som sagt, jag har bara hört detta, nån här kanske vet hur det är!
Säg att det kom en kille fram till dig på macken och var intresserad av att köpa den så han fick prova den en runda. Men du vetifan vad han heter hehe. Så gör min polare som har en gt3 han har dratt snuten ett par gånger.
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
hellbit skrev:
Säg att det kom en kille fram till dig på macken och var intresserad av att köpa den så han fick prova den en runda. Men du vetifan vad han heter hehe. Så gör min polare som har en gt3 han har dratt snuten ett par gånger.

Ja, du har ju en poäng där! Man kan ju inte va tvungen att skriva ner namn osv på den som provkör.
 

Art Vandalay

#149 Open
Gick med
9 Nov 2003
Ort
Örebro
Hoj
KTM 525 SMR
Verkar grym, själv kör jag dock med miniplåt monterad på svingen, (så den inte syns bakifrån)fick 300kr i böter i sommras när jag blev stoppad, inte så farligt dyrt.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top