Uppesittarvinnaren

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Mr K skrev:
2299146 Kan man inte köra några riktiga hojjar?
Jo klart man kan :) i 1000 eller så kallade "superbike klassen" finns alla 05'or av Gixxern, Kawwan och Bladen i RM (Racing Modified version) att smaka på :)

Undrar hur ni ser ut nu. Med påsar under ögonen, snurrande huvven? Sover ni ALDRIG?!?! :va :lol

JKay skrev:
2299852 Undrar hur ni ser ut nu. Med påsar under ögonen, snurrande huvven? Sover ni ALDRIG?!?! :va :lol
Sova kan man göra när man är död, behöver bara nga timmar powersleep sen är man i levande skick igen :D ;)

Zenit skrev:
2299910 där har du skillnaden mellan unga o gamla... :D

Ja, tjena! DEN skillnaden vill jag se! :7peta
Nä, skillnaden är att efter en krogrunda med småglinen så ligger ni o trynar hela dagen efter...vi andra går krogrundan OCH kan hitte på roliga saker dan efter med! Klart billigare rundor dessutom! :tummenupp

JKay skrev:
2299965 Ja, tjena! DEN skillnaden vill jag se! :7peta
Nä, skillnaden är att efter en krogrunda med småglinen så ligger ni o trynar hela dagen efter...vi andra går krogrundan OCH kan hitte på roliga saker dan efter med! Klart billigare rundor dessutom! :tummenupp

nu gav du dig in på fel område om du snackar med mig..där e jag klart billigast..fast när de väll händer så stämmer de nog ganska bra men man får ju se de på en längre period :hihi

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park