Hjälp en som är helt blåst på telefoner.. Idag har jag en SONY CMD-J70.. så som ni förstår så bryr jag egentligen mig inte så mkt om funktiiner och skit.
Men! Nu ska det ske förändringar här.. Sonyn ska bort, nåt nytt ska inhandlas!
Jag vill nu ha så mkt tips som möjligt angående detta, så att jag i princip bara kan tycka på en länk där det står "beställ", sen vid slutet av den här månaden..
Nå. Mobilen får ha vilket märke den vill ha, jag bryr mig inte. Kamera? Ahh gärna! Faktiskt. Då så bra som möjligt (för priset), naturligtvis.
MP3, ringsignaler osv? Skitsamma!!
Den ska kunna ringa, skicka sms och fota "ok" bilder. Bra batteri och så spelar mindre roll, då jag ändå har för vana att ladda mobilen varje dag som jag kommer hem från jobbet...
Mobilen får max kosta 2000:-
Ska jag ha abonemang eller kort?
Kör kort idag och tycker att det funkar, men frågan är om man inte köper kort för lika mkt, eller mer pengar än vad abonemang skulle kosta?
Vilket abonemang ska jag isf ha?
Var ifrån ska jag köpa kameran?
Se så..ni som har tråkigt samt kunskap..hjälp mig nuuu!

Men! Nu ska det ske förändringar här.. Sonyn ska bort, nåt nytt ska inhandlas!
Jag vill nu ha så mkt tips som möjligt angående detta, så att jag i princip bara kan tycka på en länk där det står "beställ", sen vid slutet av den här månaden..

Nå. Mobilen får ha vilket märke den vill ha, jag bryr mig inte. Kamera? Ahh gärna! Faktiskt. Då så bra som möjligt (för priset), naturligtvis.
MP3, ringsignaler osv? Skitsamma!!
Den ska kunna ringa, skicka sms och fota "ok" bilder. Bra batteri och så spelar mindre roll, då jag ändå har för vana att ladda mobilen varje dag som jag kommer hem från jobbet...
Mobilen får max kosta 2000:-
Ska jag ha abonemang eller kort?
Kör kort idag och tycker att det funkar, men frågan är om man inte köper kort för lika mkt, eller mer pengar än vad abonemang skulle kosta?
Vilket abonemang ska jag isf ha?
Var ifrån ska jag köpa kameran?
Se så..ni som har tråkigt samt kunskap..hjälp mig nuuu!

Last edited: