Uppdatering av SH

Status
Ej öppen för fler svar.
och när jag ändå e igång kan jag ju fortsätta för att göra Swedie lite glad ;)

PM
Jag vill ha inboxen överst! Mycket enklare så :)
Fast så som det e nu kan ju gå det med men bättre att ha inboxen som det första man ser!

Och dessa irriterande vita rutor som bara blir mindre och mindre i PM:et med "gammal text".... Vad e vitsen med det?
Förutom en irritationsfaktor då :tungan

Ne, PM:avdelningen var bättre förr! Så det så! :gnissla

Jag har inte ändrat PM delen nått designmässigt. Och vad menar du med Inboxen överst? Du menar att "Lästa Meddelanden" delen ligger ovanför Inboxdelen? Isåfall så kan jag ändra det. Själv hatar jag den funktionen då jag skiter blankt i om personen i fråga har läst mitt PM eller ej, det är upp till dem att vara ett arsle eller svara.

Det gamla var bättre... :rolleyes:

Haha, nej jag skoja bara, ser fint ut. Lite knullputs bara så blir det ändå lite finare. :)
//Fredda

Last edited:
Fixx skrev:
Får det varje gång jag har svarat i en tråd eller har redigerat.

edit: Min debug får det att va något fel i denna raden.
<body onload="if (is_ie || is_moz) { fetch_object('currentPost').scrollIntoView(!is_moz); }" bgcolor="white" text="black" link="#000080" alink="#000080" vlink="#000080" topmargin=0 rightmargin=0 leftmargin=0 bottomargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>

Samma för mig :gnissla

jag tycker loggan är fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! :hihi

När man håller musen stilla en stund (exempelvis då man läser) visas "Post 46007"-blabla.
Inget livsnödvändigt, men ganska irriterande. ;-)

berggren_martin skrev:
Nja den är helt ok.

(fast förra var snyggare:notme)

Tycker inte typsnittet är snyggt helt enkelt. Klingar inte rätt med sporthoj...

Om jag fick som jag ville skulle det se ut typ så här... :yoparty :kär

Bifogat

• Sporthoj.jpg
    Sporthoj.jpg
    14.4 KB · Visningar: 82
Zana skrev:
Tycker inte typsnittet är snyggt helt enkelt. Klingar inte rätt med sporthoj...

Om jag fick som jag ville skulle det se ut typ så här... :yoparty :kär

skynda dig att fixa alla rättigheter till den där loggon innan nån ("svidi") tjyvlånar den..... :hihi

Swedie skrev:
Jag har inte ändrat PM delen nått designmässigt. Och vad menar du med Inboxen överst? Du menar att "Lästa Meddelanden" delen ligger ovanför Inboxdelen? Isåfall så kan jag ändra det. Själv hatar jag den funktionen då jag skiter blankt i om personen i fråga har läst mitt PM eller ej, det är upp till dem att vara ett arsle eller svara.

TACK Swedie!!!!!!!!!! :tummenupp
Nu e jag nöjd :)

Tack igen ;)

GårillaRaggare skrev:
skynda dig att fixa alla rättigheter till den där loggon innan nån ("svidi") tjyvlånar den..... :hihi

Det är ju det jag vill, men det vill inte swedie......... :(

Vadå, din kursiva text "Sporthoj.com" skulle vara mer sporthoj? Näru! saken är oxå den att nuvarande logga är inarbetad. Jag kan ej byta den utan att ett herrejösses stort gäng SHare som t.ex har en Sporthoj.comtröja skulle bli lite ledsna.

John, tack

Swedie skrev:
Vadå, din kursiva text "Sporthoj.com" skulle vara mer sporthoj? Näru! saken är oxå den att nuvarande logga är inarbetad. Jag kan ej byta den utan att ett herrejösses stort gäng SHare som t.ex har en Sporthoj.comtröja skulle bli lite ledsna.

John, tack
Tack!!!
blev lite orolig där...

loggan är ju forumets trademark! sånt kan man inte bara byta sådär :gnissla

Swedie
Saknar direkt länkarna till vissa forums delar som fanns på startsidan innan.
Kanske bara jag som saknar dom. :rolleyes:

Swedie skrev:
Kanske din Java på din dator är skabbig.. testa installera JavaMachine

JavaMachine Vad hittar jag det? Har försökt att installera det flera gånger men det har aldrig funkat....

Många har problem med att få chatten att fungera bakom brandväggar och på maskiner med dåligt Java-stöd. På min inrådan fixade Sege en annan klient, utan Java, som finns på adressen http://irc.sporthoj.com/cgiirc/irc.cgi :tummenupp

Vore bra om en länk till den klienten kunde finnas som alternativ när man klickar på chat-länken. Kanske öppna ett nytt fönster där man först får välja vilken klient man vill använda, eller en länk överst i chat-fönstret där man kan klicka om det inte fungerar.

Små ändringar hit elelr dit, det blir alltid bra, och har alltid varit bra...

Jag har aldrig någonsin tidigare skrivit ett fjäsk-inlägg, men nu tänkte jag passa på, Sporthoj.com har inte bara inspirerat mig utan förändrat mitt liv och gjort min hojåkning mycket roligare.

Utan SH hade jag nog inte kommit i kontakt med UMCC och inte heller lärt känna de otroligt trevliga personerna som hänger där, jag hade inte haft den flickvän jag har idag då det i stort sett är "Bandit" som övertalade mig att våga satsa på henne, jag hade inte heller haft en lika väl fungerande motorcykel då jag tidigare har varit feg i att meka, men med all hjälp man fått här så har jag vågat mig på det mesta..

Sporthoj.com är inte vilken site eller community som helst, det är en livsstil och trots att jag aldrig träffat dig Swedie, så är du lite av en idol :)

Och allt detta av en ren slump, tror fan jag fann sporthoj när jag sökte på google efter nå hojbilder för över ett år sedan, sen har det bara rullat på..

Länge leve Motorcyklar!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...