Uppdatering av SH (2)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nä, nu får du fan ge dig, Sweedie.

Det har enligt dig varit 100 dagar till våren i flera dagar nu.

Helt suverän uppdatering. Tack för en bra sida Swedie.

Jag efterlyser en linje mellan inläggen i forumdelen så det blir lättare att se vilka rader som hör ihop. :tummenupp

Längst ner på sidan mellan "Föregående tråd" och "nästa tråd", skulle det inte gå att få in en länk till forumedelen som tråden ligger i så man kan komma tillbaka snabbt å enkelt när tråden är färdigläst?

Last edited:
Thundercat skrev:
Jag efterlyser en linje mellan inläggen i forumdelen så det blir lättare att se vilka rader som hör ihop. :tummenupp

Håller med..... men annars är det suveränt swedie!!!!!

Höll på att bita av mig tungan förut när sidan låg nere =)

:hej

Jag tjatar vidare om att jag vill se vilka som "browsar" en kategori. Såg att det fanns nere på sidan ett tag under dan men nu verkar det helt borta...vill ha det där uppe som förut!

...och...glottare?!

Puss å kram !

Thundercat skrev:

Längst ner på sidan mellan "Föregående tråd" och "nästa tråd", skulle det inte gå att få in en länk till forumedelen som tråden ligger i så man kan komma tillbaka snabbt å enkelt när tråden är färdigläst?

Håller med till 100 % på båda punkterna. I övrigt ser det bra ut.

:hördu Swedie

Är de bara jag som nu får "do you wish to debug" meddelandet ännu mer än tidigare???

Nu får jag klicka "NO" på de, ca lika många gånger som det finns inlägg på en sida för varje ny sida i en tråd jag öppnar... :3freak

I ju för sig sitter jag på en av skolans datorer nu... men innan första uppgraderingen var det inga problem, efter första kom "fel-meddelandet" en gång/ny sida, men nu...

Märkte oxå att delar av texten som det inlägg jag skriver just nu, mitt i allt kan försvinna samt att jag inte kan göra "fet text" å dylikt + att smilisarna inte kommer på rätt ställe fastän hur man än försöker...

Du gör ett verkligt fint arbete med den här sidan! Kanon! :tummenupp

Utan SH.com så hade man ju inget annat val än att bege sig ut där i verkligheten å försöka skaffa sig ett liv.......Usch! Äckligt!

Lokke skrev:
Du gör ett verkligt fint arbete med den här sidan! Kanon! :tummenupp

Utan SH.com så hade man ju inget annat val än att bege sig ut där i verkligheten å försöka skaffa sig ett liv.......Usch! Äckligt!

Har du inga problem??? :va

Gix skrev:
Har du inga problem??? :va

Mja, för fattig för att köpa ny hoj, å lite överviktig kanske..... :rolleyes:

....annars inget, det här e i o f s andra inlägget sen sidan blivit uppdaterad så jag har inte stött på några bekymmer. :tummenupp

Lokke skrev:
Mja, för fattig för att köpa ny hoj, å lite överviktig kanske..... :rolleyes:

....annars inget, det här e i o f s andra inlägget sen sidan blivit uppdaterad så jag har inte stött på några bekymmer. :tummenupp

Precis... var ju inte problem med sporthoj jag menade så...
:D

Mycket bra jobbat!!

Jag vet inte vad jag skulle göra på jobbet om inte SH.com fanns?! :D

Jag skulle helt enkelt vara arbetslös...

// :Bugar Score

Nu förtjänar du verkligen lite berömm Johnny, popup-menyn som visas när man klickar på någons namn i en tråd är lysande :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey