Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ahh va fan jag som trodde de gick automatiskt vid 20 år. Jag tog de i i början av detta året och då var 19 så då får jag vänta till jag e 21 då ?![]()
Stämmer fint vad du skrev ovan mig.
Jag tog mitt tunga (begränsat) den 7 Juli 2006.
OCH GISSA VILKEN DAG DET ÄR IMON!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Jupp.. Tjejen tog för begränsad för 2v sedan och hon får vänta 2 år innan hon för köra "tung" hoj trots att hon är 24.....

Jupp.. Tjejen tog för begränsad för 2v sedan och hon får vänta 2 år innan hon för köra "tung" hoj trots att hon är 24.....
Utan att veta exakt så gissar jag att hon är ganska liten. När man ska ha en hoj på minst 700cc så brukar de ofta vara ganska stora/höga/tunga. När man däremot ska köra upp för begränsad så är det ju bara minst 375cc, max 25kw och max 0.16kw/kg som gäller. Så då klarar man sig med en hoj som är en aning mindre och lättare.varför kör hon upp för begränsat när hon kan köra upp för de tyngsta????
Jag har hört talas om de som har gjort det. Har mestadels handlat om ganska småväxta tjejer.whaat? Det var det sjukaste jag hört om det stämmer, är du hundra på att det är begränsad? Aldrig hört talas om någon som är äldre än 21 och tar begränsad istället för obegr.
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller