Uppdatering Ang. No1:s vurpa!

Status
Ej öppen för fler svar.
fy fan,, hoppas att infon inte e allt för rätt. Satt på läktaren vid gamla start/mål & såg vurpan... den va minst sagt våldsam. Krya på dig No1, hoppas vi får se dig på banan snart igen.
 
Hoppas någon här träffar dig No1 och kan framföra min krya på dig och likas så dom andras.

Krya på dig och hoppas allt går bra.
/Lillan
 
Såg oxå kraschen.. Såg riktigt otäckt ut.. Hoppas inte skadorna är så allvarliga och att du kryar på dig snabbt..
 
Jag såg inte vurpan från pressläktaren, men folk sade att den var otäck. Dum som man är trodde jag dock aldrig att det kunde vara så illa. Jag har svårt att tänka mig energiske Patrik som skadad. Krya på dig illa kvickt! Vi kommer sakna dig i depån!
 
Låter som en hemsk vurpa.. :(

Krya på dig No1!
Vi hoppas på ett snabbt tillfrisknande och att skadorna inte är så hemska som de sägs!


// AngelX & Snabbe_jag
 
Av vad som har sagts till mig låter det riktigt otäckt :(
2 tummar hållna i Helsingborg i alla fall.

750RR
 
Fy för satan! Alltid otrevligt med så 'hårda' skador! Hoppas på det bästa.
 
Inte roligt jämt!

No1 har inte krossat en kota , utan den är komprimerad. han är mycket riktigt flyttad till Jönköping till en rygg specialist. Ont som fan, men vid gott mod. Ena benet troligen till fällit förlamat pga chock.
Klart han ska krya på sig! :bow
 
krya på sig.
Allt som inte dödar härdar....(men faaaaan va ont det gör!! :eek: )
 
Catman skrev:
krya på sig.
Allt som inte dödar härdar....(men faaaaan va ont det gör!! :eek: )

Åne! Riktigt så lätt är det inte!
Det kan skrämma skiten ur en för alltid också, tyvärr! :(
Kanske inte rätt ställe att säga så på!
No1 olycka skakade många av oss ordentligt!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top