Uppdaterade min RR sida

sitt in på en gamma skitdator o kommentera om designen tack! Ser nu att det måste vara nått på din burk som inte laddar rätt. Har gjort en del kodändringar för din skull ändå!

Swedie skrev:
sitt in på en gamma skitdator o kommentera om designen tack! Ser nu att det måste vara nått på din burk som inte laddar rätt. Har gjort en del kodändringar för din skull ändå!

men hallå tål du inte lite kritik eller? värkar upprörd...
tänk på det att många sitter på slöa modem (dåligt uppdaterade) och många har tft som inte klarar mer än 1024...

jaja nog tjatat... mkt snygg sida för en timme må jag säga...

newburn.gif

haha ! nerå.. jag tål. Dock brukar kritik som är dåligt förklarad och grundad på ack så få undantag (browserversion m.m) vara svårt att ta på allvar. Sen visade du ingen bild heller förrän sent. Så jag trodde du hade en liten missbildning i designen, men den var helt off för dig.

nu tar vi en glass och lugnar ner oss ;)

Snygg sida, kul med lite kreativa människor som får saker gjorda, själv har jag solat i skinnställ idag :va

vågen skrev:
nu tar vi en glass och lugnar ner oss ;)

Snygg sida, kul med lite kreativa människor som får saker gjorda, själv har jag solat i skinnställ idag :va
solat som på din avatar? då gratulerar jag till den ballast solbrännan nånsin.

felstavning på " Har uppgraderat till en 04 R1 då jag tycker jag förtjänar det. Min gamla trotjänare har helt enkelt blivit gammal för mig, men >stold< husse till en annna RR förare"

Swedie skrev:
solat som på din avatar? då gratulerar jag till den ballast solbrännan nånsin.

haha, nu fick jag byta juuu.. sluta mobbas :tungan
Min luftnippelpryl ska ta dig! :D

Tycker om sidan. Gillar designen och färgschemat är bra. Vilket program använde du för grafiken och kodningen?

Håller på själv med webdesign: http://www.quadrion.net som inte är klar ännu.

Kanske lite efter men grattis till nya rettan.

Last edited:
twinner skrev:
felstavning på " Har uppgraderat till en 04 R1 då jag tycker jag förtjänar det. Min gamla trotjänare har helt enkelt blivit gammal för mig, men >stold< husse till en annna RR förare"
du missade typ andra ordet efter... :hihi

H4 skrev:
Tycker om sidan. Gillar designen och färgschemat är bra. Vilket program använde du för grafiken och kodningen?

Håller på själv med webdesign: http://www.quadrion.net som inte är klar ännu.

Kanske lite efter med grattis till nya rettan.
tack! Notepadliknande program som endast färgar raderna. Lättare o läsa då. Sen photshop. Hårdkodning är bäst! Får mer kontroll på grejerna då.

Swedie skrev:
du missade typ andra ordet efter... :hihi

Ha!! du ändrade snabbt :7peta

I övrigt så är sidan fin,saknar lunarstorlooken lite,fast det kanske du kan fixa ihop samtidigt som du lägger upp ett dateforum:) :tuttar

Rent o snyggt, inte en massa reklam o smet som distraherar ögat. Personligen hatar jag "långa sidor".

twinner skrev:
...du lägger upp ett dateforum:) :tuttar

SH har verkligen ett uppdämt behov av en datesektion. Vettefaen om jag skulle vilja vara tjej här då iofs. Har du nån statistik Swedie? Vad är det? 9.800 killar och 200 tjejer?

Fast om nån tjej startade Sporthäst.com med datesektion så skall jag regga mig där på rotski!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back