Bilder!shoik skrev:Nu har jag äntligen fått tag i en mig svets som bara ska fyllas med ny gas så ramen blir färdig
sen kommer det väll lite bilder på ramen, och därefter så ska det göras några gjutpluggar både ut- och invändiga.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bilder!shoik skrev:Nu har jag äntligen fått tag i en mig svets som bara ska fyllas med ny gas så ramen blir färdig
sen kommer det väll lite bilder på ramen, och därefter så ska det göras några gjutpluggar både ut- och invändiga.
shoik skrev:går segt just nu, håller på att jobba på den ekonomiska biten med finnansiering. Men jag hoppas att kunna ta tag i det stora hela igen såå fort vintern står utanför dörren.
Det som görs nu är fortfarande rambiten och lite, och lite efterforskning efter delar osv.
Vad menar du med rambiten. lite fundersam..shoik skrev:går segt just nu, håller på att jobba på den ekonomiska biten med finnansiering. Men jag hoppas att kunna ta tag i det stora hela igen såå fort vintern står utanför dörren.
Det som görs nu är fortfarande rambiten och lite, och lite efterforskning efter delar osv.
philsson skrev:Vad menar du med rambiten. lite fundersam..![]()
crm skrev:är de bara ja som tycker skivorna på fäljen ser olika stora ut![]()
SmackMan skrev:säg inte att det blir tyskröv bara! urk.. annars fin hoj jue!
shoik skrev:Nuuu så är äntligen väntan slut på bilder på ramen!!!![]()
det som är kvar på ramen är att kapa av dom två långa stagen i rätt längd putsa av förstärkningen o svetsa på några små fästen till bla oljetanken osv....
så snart är det dags för att börja med tillverkningen av kåpor.
I övrigt letar jag efter något företag som håller på med högglanspolering då jag börjar få ont om tid och det måste blir klart någon gång.
Då det antagligen vankas bil eller större hoj under sommaren!
ha're gött![]()
Mr_Malossi skrev:Kommer bli riktigt intressant projekt![]()
Mr_Malossi skrev:hade du tänkt o sälja den till våren?skulle jag aldrig gjort iallafall
![]()
men iallafall.. är intresserad av dina kraschade kåpor om dom är hela... och passar en 02a
![]()
puss //Dennis
shoik skrev:Nu har det inte hänt så mycket med, men jag håller på att bunkra upp delar
Acerbis diamond lyse inköptska modifieras lite
Sen ska alu drev, guldig kedja, röd eloxerat fatbar beställas nästa vecka.
samt att epoxi o väv ska inhandlas med handtag o lite annat smått o gått... så nu har jag iaf fått tummen halvägs ur. o det börjar rulla på igen![]()
shoik skrev:Nu har det inte hänt så mycket med, men jag håller på att bunkra upp delar
Acerbis diamond lyse inköptska modifieras lite
Sen ska alu drev, guldig kedja, röd eloxerat fatbar beställas nästa vecka.
samt att epoxi o väv ska inhandlas med handtag o lite annat smått o gått... så nu har jag iaf fått tummen halvägs ur. o det börjar rulla på igen![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |