Upp till dans! Knudan 20/4

Jag har förresten hört att Maverick med sin monsterhynda kommer vara snabbare än sin egen skugga den här säsongen! :hoppa

Jag har förresten hört att Maverick med sin monsterhynda kommer vara snabbare än sin egen skugga den här säsongen! :hoppa

Det kommer han säkert vara någon gång under dagen.

Jag har lite dålig koll på väderstrecken.

Och Vilse är inte konstig Hen är bara lite udda.

Last edited:
Du får sluta slicka på de där paddorna nu GT... När man hör såna röster i huvudet så borde man inse att nåt är väldigt väldigt fel. Jag kommer aldrig att bli snabb men jag tänkte försöka bli mindre långsam.

Eftersom alla flaggisplatser var occupado till denna dag tänkte jag haka på å fota å filma igen, Dock lite mera fokus på depålivet, blir det nått bra av det hela kanske ssemse kan använda det av sig. Om jag har blivit opererad tills dess hoppas jag innerligt att jag inte är sängliggandes vid det här tillfället. btw har beställt sol den 20:e, rekommenderar ALLA att köra detta och avsätta MINST 37 minuter till att be till vädergudarna ;)

Tyckte du skrev att alla flaggisar var bokade?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?251975-Flaggisar-till-Ring-Knutstorp-20-4

Last edited:
Ja först var det TVÅ standardplatserna bokade, nu har de ändrat antalet till 6 (ett försök kanske att slippa ha hyllinge ms funktionärer) Återigen visar GT sitt guldfiskminne.:arsele

Har man inte läst någonting om funktionärssidan kan det knappast vara bevis på guldfisk minne. Är man inte informerad om någonting är det OMÖJLIGT att glömma det.

Vi som ska köra :tummenupp ska vi mötas upp någonstans så kör vi i hop till Knudan :fyllisar Vet ej när man ska vara där typ 10.00 :va körningen börjar ju 12,00Men vad säger ni andra :lol

låter som en bra ide, efter många om och men fick jag godkänt av chefen att ta ledigt.

Jag kör tio från Shell om jag inte tar hojen på släp dit.

Jag tar King Cab dit med hojen på flaket. Kan haka på släpen om någon vill ha plats där.

Jag åker som sagt 10,00 från Shell vi maxi i Helsingborg. De som vill haka på får göra det.

*/ ?>
Back