Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm kanske var det.. jag gjorde en virussökning i hela datorn igår. nu funkar det ok.... kanske e därförGulsnabbtrajja skrev:Hade nåt liknande, även att processorn gick upp och jobbade 100% med vissa intervaller. Laddade hem AVSAST virusprogram som hittade nåt skit och nu går det som bara den...

SKITBOSTREAM!MikkE skrev:hmm kanske var det.. jag gjorde en virussökning i hela datorn igår. nu funkar det ok.... kanske e därför![]()
:kocko Har haft tidigare duster med b-stream, i februari då jag vart av med internet helt i >2 veckor. Sedan de "åtgärdade" problemet har jag rykt av och an, varenda dag. Dessutom så beställde jag scream förra sommaren, men det ju inte heller. När jag frågade om det så skulle det komma i nyår, men vad har hänt? Jo, ingenting... överväger nu att byta till BBB innan jag kollapsar totalt. Bostream är ett jävla aprilskämt.
B-STREAMMikkE skrev:Nu e det så här igen!!!! AAAAAAAAAAA!!! fett störande..
fick upp en ruta om att jag har fått virus.. har för visso inte kört en kol på det än, ska göra det nu, kanske går bättre då som förra gången
trådlöst.. nej nej nje. de e eju advanced juAlpinA skrev:Du har möjligen inte trådlös anslutning till datorn?
MikkE skrev:Fan, nu e jag syyyyr!!
Jag sitter på DC och håller på att ladda ner grejjer..
Ligger på stadiga 55kb/s, efter en liiiten stund så sjunker hastighetern.. 50....45....40...35....30...osv till 0.. sedan börjar det om och om igen. varför?
är det min uppkoppling som är kajko eller?
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller