Upp med filmen nurå Ketogan

+ ännu en som inte fick plats i ovanstående
 

Bifogat

  • Dscf0036.jpg
    Dscf0036.jpg
    25.9 KB · Visningar: 32
Härligt Dude, det är inte lätt att ta stillfoto där inne!
 
KetogaN skrev:
Härligt Dude, det är inte lätt att ta stillfoto där inne!

Tack! Det blev några stillfoton till slut + ett stil-foto på dej och HååDeen
:D

Previewen blev ju kanon, ska bli kul och se hela filmen sen :tummenupp
 
Det var S... kul

Bara skadad i ena benet ,så jag kommer att köpa till höst o då blir det race
 
Talpai skrev:
Bara skadad i ena benet ,så jag kommer att köpa till höst o då blir det race
Bara skadad i benet... du är ju skadad i skallen juh :tungan
Häftig vurpa du gjorde framför kameran :hihi
 
Fullängdsminimotoracingvideo.nu

Jag är sugen på att ladda ned en fullängdare, hjälper ett snälla?

/otålig :hoppa
 
Ville bara tacka alla som hjälpte mej med hojen när den inte ville starta igår.
Tack :Bugar
 
Måste erkänna att jag fiskade efter lite motivation till att ägna kvällen.. känns bra att det finns folk som är sugna..

Ska försöka få ihop nått koolt tills ikväll.. :tummenupp

/KetogaN
 
KetogaN skrev:
Måste erkänna att jag fiskade efter lite motivation till att ägna kvällen.. känns bra att det finns folk som är sugna..

Ska försöka få ihop nått koolt tills ikväll.. :tummenupp

/KetogaN


Försöka duger inte, utan se nu till att få det gjort!!!!!
 
KetogaN skrev:
Måste erkänna att jag fiskade efter lite motivation till att ägna kvällen.. känns bra att det finns folk som är sugna..

Ska försöka få ihop nått koolt tills ikväll.. :tummenupp

/KetogaN
Hem & klipp nu Ketogan, annars kommer jag in och knycker orginalbanden & fulklipper en snabbis
 
Peccus skrev:
Är jag ensam om att ha problem att tanka filmerna?

Antagligen. =)

Internet Explorer och Netscape.. Har för mig att Mozilla funkar dåligt, pallade inte felsöka när jag byggde sidan.

/KetogaN - Hemma och tänker noooooog klippa lite nu -
 
KetogaN skrev:
Antagligen. =)

Internet Explorer och Netscape.. Har för mig att Mozilla funkar dåligt, pallade inte felsöka när jag byggde sidan.

/KetogaN - Hemma och tänker noooooog klippa lite nu -
Funkar finemang för mig och jag kör Phoenix Mozilla 0.5.

Helschysst trailer! Bra tempo och perfekt musiksynkronisering, mycket action dessutom. Ser fram emot fullängdsversionen :).
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top