Video UpOnOne Winter cant stop us!

haha jag är så nyfiken på vad polisen som klev ur bilen hade att nämna! :) skön rulle!

Tycker det är riktigt bra! :) Håller med 2mhk om känslan. Keep it up, både filmmakeriet och framhjulet!

haha jag är så nyfiken på vad polisen som klev ur bilen hade att nämna! :) skön rulle!

Ordagrant

"vem är ledaren för det här härket då, det måste var du på den svarta som låg först. jag vet att detta troligen är er sista tisdag med fint väder så se till att komma hem oskadda grabbar och se till att sköta er"

skummgummit som satt på den svarta har nog en blackout på ett par timmar, tror aldrig jag sett någon med 300 i puls innan;)

Last edited:
Ordagrant

"vem är ledaren för det här härket då, det måste var du på den svarta som låg först. jag vet att detta troligen är er sista tisdag med fint väder så se till att komma hem oskadda grabbar och se till att sköta er"

skummgummit som satt på den svarta har nog en blackout på ett par timmar, tror aldrig jag sett någon med 300 i puls innan;)

Jasså hade ni varit stygga? :rolleyes:

Bortsett från cykelbana-körat så trevlig rulle och skönt val av musik :tummenupp
(finns det inte hybrid däck idag så ni kan ta er fram hyfsat när ni kör "offroad" också? :D )

Inte elaka, lite olydiga.

dom där där brööparna envisas ju med att brööpa runt på ett gummi så fort det öppnar sig en rak 70 sträcka... Skäms...

Ja det är ju så man får skämmas..

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...