Updates på gixxern!

Började ju banka ut bulan på tanken jag köpte kom en bit, sen hade jag lite trist så då börja man spackla. Sedan ville jag testa biltemas 2 komp klarlack och om den funka ovanpå deras bättringsfärg på burk och det gjorde den. Detta blev resultatet.

tankföre.jpgtankefter.jpg

Blev lite ivrig och fick ett par rinningar, som man skulle kunna slipa bort. Men nu äre tankfoam, gaffa tejp, tankkåpa och många snabba varv som väntar.. ;)

Började ju banka ut bulan på tanken jag köpte kom en bit, sen hade jag lite trist så då börja man spackla. Sedan ville jag testa biltemas 2 komp klarlack och om den funka ovanpå deras bättringsfärg på burk och det gjorde den. Detta blev resultatet.

View attachment 357031View attachment 357030

Blev lite ivrig och fick ett par rinningar, som man skulle kunna slipa bort. Men nu äre tankfoam, gaffa tejp, tankkåpa och många snabba varv som väntar.. ;)

snyggt! man vet att det blir bra när man ser sig själv i lacken, något jag aldrig lyckats med :rolla

Började ju banka ut bulan på tanken jag köpte kom en bit, sen hade jag lite trist så då börja man spackla. Sedan ville jag testa biltemas 2 komp klarlack och om den funka ovanpå deras bättringsfärg på burk och det gjorde den.

Nu blev jag lite sugen på att piffa till mina kåpor! Vilken produkt var det du använde? Jag hittade en 2 komponents lack som man verkar behöva en spruta till på biltema, är det den man ska ha eller är det någon jag missade?

http://www.biltema.se/sv/Bat/Kemikalier/Farg-och-Lack/2-komponents-polyuretanlack-30553/

Nu blev jag lite sugen på att piffa till mina kåpor! Vilken produkt var det du använde? Jag hittade en 2 komponents lack som man verkar behöva en spruta till på biltema, är det den man ska ha eller är det någon jag missade?

http://www.biltema.se/sv/Bat/Kemikalier/Farg-och-Lack/2-komponents-polyuretanlack-30553/

Yep, det är den jag körde + lite thinner som man ska ha till lacken. Sedan använde jag deras proffsspruta också. Lacken ska ju tåla bensin också det är ju inte fel.. ;)

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar