unionraceway i Kalmar...

Gå in på unionracing.se och kontakta någon av grabbsen där. Det är de som kommer att driva event och almänhetenskörning.

/Henke

Läser man lite längre bland inläggen så står det att det ska vara öppet för alla fordon. Nice med en bana på hemmaplan. Bara att hoppas på att dom bygger ut lite så det blir en "runtgående" bana där man kan köra varv på varv

Läser man lite längre bland inläggen så står det att det ska vara öppet för alla fordon. Nice med en bana på hemmaplan. Bara att hoppas på att dom bygger ut lite så det blir en "runtgående" bana där man kan köra varv på varv

Det är en runtgående bana. I.a.f när jag var där och testade.:tummenupp

Det är en runtgående bana. I.a.f när jag var där och testade.:tummenupp
Jo, men om man läser i KSR's forum så står det att det skulle bara tillåtas en bil i taget på banan eftersom den "möter" sig själv. Kollar man sen på layouten så innebär det ju att man kommer att möta andra förare på vissa delar utav banan.

Verkar ju inte speciellt säkert ?

Lånade en bild ifrån rejsa.nu http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43776&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bifogat

• 1935-new_2008-02-04-union_raceway.jpg
    1935-new_2008-02-04-union_raceway.jpg
    28.6 KB · Visningar: 92
Det finns för lite information i nuläget egentligen, men tanken är en bil i taget och MC är i nuläget inte aktuellt. Det är all information jag har för ögonblicket och jag är tänkt att vara en av funktionärerna med ansvar för tidtagning.

Jo, men om man läser i KSR's forum så står det att det skulle bara tillåtas en bil i taget på banan eftersom den "möter" sig själv. Kollar man sen på layouten så innebär det ju att man kommer att möta andra förare på vissa delar utav banan.

Verkar ju inte speciellt säkert ?

Lånade en bild ifrån rejsa.nu http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43776&postdays=0&postorder=asc&start=0

Det finns för lite information i nuläget egentligen, men tanken är en bil i taget och MC är i nuläget inte aktuellt. Det är all information jag har för ögonblicket och jag är tänkt att vara en av funktionärerna med ansvar för tidtagning.

Ok, man kan inte få allt här i världen. Fast det är ju en bra början, kanske går att utveckla projektet om det slår väl ut med bilar :)

Idealet hade ju varit skogstorp utbyggd till riktig bana :D

Ok, man kan inte få allt här i världen. Fast det är ju en bra början, kanske går att utveckla projektet om det slår väl ut med bilar :)

Idealet hade ju varit skogstorp utbyggd till riktig bana :D

Du är rätt ute grabben, Skogstorp byggs ut och om, fast bara för GoKart och möjligen MiniMoto och 70cc.

De kommer garanterat bli mc-åk där med! Har snackat med Tom som e delaktig i hela cirkusen... Han snackade även om visningsdagar av deras stall, dom tävlar i roadracing med en Honda CBR 1000! Värsta hojen...

De kommer garanterat bli mc-åk där med! Har snackat med Tom som e delaktig i hela cirkusen... Han snackade även om visningsdagar av deras stall, dom tävlar i roadracing med en Honda CBR 1000! Värsta hojen...

Jag har hört det med. Det är bara att hålla tummarna.

Det ligger på flyget. Elverslösa vägen från solanum, andra avfarten på elverslösa vägen. Första planerade datumet är 30 Mars. Jag kör med Tom och vi kommer säkert dra en repa eller två med teamets hojar, men i nuläget inga gathojar, dock är inget hugget i sten, vi kommer med all säkerhet testa oss fram. Känner vi att det kan funka med hojar så blir det säkert hojar, men i nuläget är det bilar som gäller.

hej hej vart kommker det hela att ligga??
:confused:

Så det stämmer inte det som stod på KSR:s hemsida att den skulle vara öppen för alla?? Faan va surt isf... Jobba hårt på att även hojar får dra en repa där :tummenupp

Hur långt gångna/bestämda är planerna för en utbyggnad av skogstorp??

Ha d

Back