Unikt tröj erbjudandet från Kawasaki Racing?

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Jaha då har ytterligare en försäljare ringt och denna gång var det Kawasaki tröjor som såldes.
Jag var en av väldigt få!? utvalda som får erbjudande om att köpa denna Luvtröja och Collegetröja av Amerikans kvalitet för ett pris av ca 1tkr.

Ja man är väl inte dummare än att man förstår att såna här unika erbjudande inte är väldigt unika eller att ett begränsat antal tröjor kan innebära flera tusen :)

Men hade ändå varit kul att se hur unikt det är och hur många Kawasaki ägare dom rotat fram ur registret och försöker sälja tröjor till.
Jo jag beställde faktiskt men jag har letat efter dessa tröjor under våren utan resultat så samtalet kom rätt lägligt för min del.

Jag blev uppringd för ett halvår sen och blev erbjuden en "uni" suzuki tröja!

Jag frågade varför jag skulle vilja ha en suzukitröja när jag körde honda...:rolleyes:

Min gixxer stals ett halvår tidigare!

Jag blev uppringd för ett halvår sen och blev erbjuden en "uni" suzuki tröja!

Jag frågade varför jag skulle vilja ha en suzukitröja när jag körde honda...:rolleyes:

Min gixxer stals ett halvår tidigare!

Tråkit med hojjen, men du satte säljarn på plats iaf!
Han erbjöd dig inte o köpa exklusiv honda tröjja då? :D

Är det bara jag som har en uppfattning att Amerikansk kvalitet = Dålig kvalitet ...?

Absolut inte, jag är av precis samma åsikt.

Vad du än gör Bempas, betala inte i förskott. Jag vet fler än jag som blivit lurade på 'unika' märkeströjor. Dock kostade de 'bara' 400 då för ett par år sen.

Haha, han ringde mig med i veckan. Jag slutade lyssna efter några sekunder och fortsatte läsa på SH, så fick han babbla bäst han ville. Sen när han frågade om jag skulle slå till så sa jag bara "nej, jag ska byta hoj snart, så jag vill inte nån kawasaki racing tröja."
Då blev han sur.

jodå en ringde för någon månad sedan samt en i höstas med sina erbjudanden. tog dock ej erbjudanden, är för snål eller för att jag helre lägger 1000:- på sås till hojen

Köpte föra året ninja racing tröjor. Luv tröja samt collage tröja och jag var skit nöjd med dessa:tummenupp snygga med. Sen får du ett nytt erbjudande att betala dessa kontant så får du 2 nya andra t shirtar. (Riktigt junk tröjer)på deras kontor som knappt går att hitta till ,samt att det ser ut som fan i deras lokaler. (gjorde då) Så betala fakturan bara ÅK INTE DIT:arsele

Visst en liten chansning är det väl men eftersom man inte betalar förens en månad efter man fått tröjorna så hinner man även tvätta dom och kontrollera kvaliten. Är inte orolig att det skulle vara skittröjor och dessutom saknar jag vanliga långärmade tröjor till vardags när man är vid banan etc så passade bra at köpa ett par.

Undrar hur många de faktiskt får sälja innan det inte längre är ett "unikt" eller "begränsad" upplaga längre rent kundmässigt innan det blir en falsk reklam.

Undrar hur många de faktiskt får sälja innan det inte längre är ett "unikt" eller "begränsad" upplaga längre rent kundmässigt innan det blir en falsk reklam.

Det räcker nog med att det inte är en print-on-demand-upplaga för att den ska få kallas så. De kan trycka upp sju miljoner exemplar och kalla den begränsad, bara de inte trycker upp fler om de skulle ta slut.

Visst en liten chansning är det väl men eftersom man inte betalar förens en månad efter man fått tröjorna så hinner man även tvätta dom och kontrollera kvaliten. Är inte orolig att det skulle vara skittröjor och dessutom saknar jag vanliga långärmade tröjor till vardags när man är vid banan etc så passade bra at köpa ett par.

Vet ej, men tror inte dom bryr sig heller, dom ringer nog till alla registrerade hojägare dom kommer över, och trycker fler tröjor sålänge det finns kunder som betalar, bara vad jag tror.. Finns ju ingen som kontrollerar deras försäljningsstatistik och marknadsföring?

BTW, sa du att en tröja (college?) kostade 1tkr?

MVH Robban

Edit: såg att det förmodligen var för 2 tröjor?

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...