Ungrare hjälp mig

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Är svensk läkarstudent som tvingats i landsflykt till Debrecen.

Vaknade i morse av att grannen bankade på dörren, första tanken var att nu kommer de väl att klaga på hög musik igen men riktigt så lycklig var jag inte. Under natten hade Ungerns svar på pundarharry brutit sig in i mitt garage (som tur är förvarar jag inga motorcyklar där) och snott min BeanBag XXXXL vars fyllning jag med hjälp av 10-tals flygresor burit hit........

Jag som äntligen skulle skaffa en större lägenhet så jag kunde få plats med den underbaraste relaxmöbeln som finns, så snor de jävlarna den...:mad: :huvet

Är inte direkt pigg på att bära resväskor fulla med frigolit på flyget det närmsta året så jag undrar om där är någon som kör till Ungern som kan ta med sig frigolitkulor, väldigt skrymmande men väger ingenting?
Ni som skall på Ungernlägret i motard?

Finns där annars någon vänlig ungrare som vet var man kan köpa ett par hundra liter frigolitkulor?

korvgubbe skrev:
2665915 I närmaste(??) hobbyaffär?!

De har väl hobbies i Ungern?! :näsblod

Motsvarigheten till Panduro Hobby finns säkert men jag behöver 400-500 L och jag vill inte tänka på vad det kostar om man skall köpa det i 1L påsar.....

Boris JR skrev:
2665947 Motsvarigheten till Panduro Hobby finns säkert men jag behöver 400-500 L och jag vill inte tänka på vad det kostar om man skall köpa det i 1L påsar.....

Finns de inge lager lr nåt i närheten som kan tänkas ha såntdär om dem packar saker?... hmm

AndreasNo skrev:
2665968 Finns de inge lager lr nåt i närheten som kan tänkas ha såntdär om dem packar saker?... hmm

Finns kanske problemet är bara att jag inte vet var och jag talar ingen ungerska, de enda ungrare jag träffar förutom flickor på nattklubbar är min hyresvärd....

- Tjenare snygging vet du var man köper frigolitkulor....
Tror jag har begränsad raggningsfaktor, nog för att ungerska flickor blir ludriga när de inser att man är rik utlänning men där går nog gränsen även för dem....

Boris JR skrev:
2666026 Finns kanske problemet är bara att jag inte vet var och jag talar ingen ungerska, de enda ungrare jag träffar förutom flickor på nattklubbar är min hyresvärd....

- Tjenare snygging vet du var man köper frigolitkulor....
Tror jag har begränsad raggningsfaktor, nog för att ungerska flickor blir ludriga när de inser att man är rik utlänning men där går nog gränsen även för dem....

Skaffa lite frigolit, sen drar du te nå industriområde o går runt me din frigolit o säger "me look for this, you have lots me to sell for to me yes?" o pekar på frigoliten :tummenupp

det kanske går lika bra med lecakulor? annars tror jag att du kan hitta frigolit lite överallt även i ungern

Har vi inte exporterat Ikea till dem? I så fall, hitta den svenska anställde, de kan säkert hjälpa dig.

Ursäkta mig Boris men jag kapar lite här samtidigt för att hålla tråden uppe...

Vart hittar man stora och hyffsat billiga såna här i Sverige? De enda jag har hittat kostade runt 1000:-/styck och var inte så jävla stora.
Jag hade tänkt kasta ut soffan i biodelen i vardagsrummet och ersätta den med massa sacco-säckar och kanske en stor madrass full med kuddar. Gay, tro fan det. Men jag tror det är sknt som fan... Inte att gaya alltså.

Boris JR skrev:
2665909 Är svensk läkarstudent som tvingats i landsflykt till Debrecen.

Är inte direkt pigg på att bära resväskor fulla med frigolit på flyget det närmsta året så jag undrar om där är någon som kör till Ungern som kan ta med sig frigolitkulor, väldigt skrymmande men väger ingenting?
Ni som skall på Ungernlägret i motard?

Finns där annars någon vänlig ungrare som vet var man kan köpa ett par hundra liter frigolitkulor?

Köp ett par frigolitskivor och bryt sönder, sen gnuggar du dom mot varandra så att dom smular sig.
Vips så har du armar som Karl-Alfred och en hög med frigolitkulor.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg