Ungjävlar!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Mc-förare skadad efter stenattentat

En mc-förare skadades allvarligt vid en olycka utanför Västerås under natten till torsdag.
Någon hade slängt ut stora stenar på vägen.
Mc-föraren, som är i 40-årsåldern, körde omkull med sin motorcykel på E 18 vid Östanbrokorset utanför Västerås.
Mannen fördes till Centrallasarettet i Västerås där han vårdas för allvarliga skador. Polisen har inte hört honom ännu.
Olyckan orsakades av att flera stora stenar hade kastats ner på motorvägen från en bro, uppger SVT:s regionala nyhetsprogram Tvärsnytt.
-Det var även en bil som körde in i stenarna, men det orsakade inga personskador, säger Patrik Skörvald, vakthavande befäl vid polisen i Västmanland, till TT. Attentatet rubriceras som framkallande av fara för annan och vållande till kroppsskada.
Polisen har ingen misstänkt.
....................................................................................................
Vad ska man säga??:mad: Vilka jävla idoter! Hoppas att man griper dom!

En mc-förare skadades allvarligt vid en olycka utanför Västerås under natten till torsdag.
Mc-föraren, som är i 40-årsåldern, körde omkull med sin motorcykel på E 18 vid Östanbrokorset utanför Västerås.
Mannen fördes till Centrallasarettet i Västerås där han vårdas för allvarliga skador. Polisen har inte hört honom ännu.
Olyckan orsakades av att flera stora stenar hade kastats ner på motorvägen från en bro, uppger SVT:s regionala nyhetsprogram Tvärsnytt.
-Det var även en bil som körde in i stenarna, men det orsakade inga personskador, säger Patrik Skörvald, vakthavande befäl vid polisen i Västmanland, till TT. Attentatet rubriceras som framkallande av fara för annan och vållande till kroppsskada.
....................................................................................................

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=155830

Otäckt som fan sånt där..

Vissa ungar undrar man hur dom blivit uppfostrade egentligen....Lider med den förolyckade mannen.....

Om det är ungar som har gjort det så är det ju beklagligt, men som sagt, ungar tänker inte alltid längre än så...

Sedan ska man kanske inte utgå ifrån att någon har slängt ned stenarna på flit, för det kan ju lika gärna har varit något fordon på bron som har fått stenarna att åka över kanten, eller en sopmaskin eller dylikt nu när vägarna ska vårstädas.

Bedrövlig olycka i vilket fall som helst. Hoppas verkligen att föraren klarar sig, och repar sig så snart som möjligt givetvis.

Har hänt liknande innan. Stenarna har garanterat kastats ned.

Finns något som heter vett, det har nästan alla. Gör man nåt sånt här så tycker jag att ungarna bör tas in till socialen snabbare än snabbt! Man kan inte skylla det på att dom är "barn" eller liknande. Det daltas för mycket i Sverige! Jag har själv varit barn och har inte haft en tanke på att kasta ner stenar på folk.

Samtal med föräldrar och insatser från social!

......förutsatt att det är barn. Annars är det fängelse som gäller!

Jävla sjuka jävlar som gör något sådant. Finns det någon information om vilken bro det var? Tror jag vet vart för det bor mycket lustigt folk där...

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!!!!:kulspruta
Trött man blir på sånt skit. Inte första gången det händer där heller.
Om det var 2 år sen, så hände det väldigt ofta. var allt från sten, bilbatterier och annan bråte.
:mad:

Har hänt liknande innan. Stenarna har garanterat kastats ned.

Finns något som heter vett, det har nästan alla. Gör man nåt sånt här så tycker jag att ungarna bör tas in till socialen snabbare än snabbt! Man kan inte skylla det på att dom är "barn" eller liknande. Det daltas för mycket i Sverige! Jag har själv varit barn och har inte haft en tanke på att kasta ner stenar på folk.

Samtal med föräldrar och insatser från social!

......förutsatt att det är barn. Annars är det fängelse som gäller!

Japp , du har rätt på alla punkter....fast jag undrar va va det för barn????

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back