granted79
Guest
Mang0 skrev:Vafan hände med ungar som föddes i mitten av 80-talet ?
Jag ska ha överséende med dig, det är nog hormonerna som spelar dig ett spratt, nu när du precis kommit in i puberteten och allt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mang0 skrev:Vafan hände med ungar som föddes i mitten av 80-talet ?
Jag ska ha överséende med dig, det är nog hormonerna som spelar dig ett spratt, nu när du precis kommit in i puberteten och allt.
Miss_Orchidee skrev:1. du har rätt men jag tro att han blir lika besviken oav sett om det varit enb r1 för det är den hojen han har för tillfället och min hoj va sketa billig men den betyder lika mycket för mig som om ja hade haft en R6.
2. När man skriver så tyket som du gjorde så tycker ja att man kan nog tolka det som att klanka ner på hans val av hoj. bara för att den inte kjostade honom 70 000.![]()
3. Tycker du man e tuchy om man kör 125cc?? skulle det spela någon roll vilken hoj man har, låter som du e så himla macho, men kom tebax när någon har vällt din hoj i backen å den e paj![]()
eisbaer skrev:De slänger stenar på bilar och kissar på hundar. Hurså?
granted79 skrev:Jag har läst tråden här nu o det verkar vara så att ni e lite känsliga när man nämner att ni kör 125r!
varför?
Miss_Orchidee skrev:ja blev inte lessen på nått sett men ja blev jävligt irriterad och den lille jävln (som gör att man blir obstinat och sägeremot allt) flög i mig.
Bobby skrev:Allt jag vet är att några mörkhyade ungdomar snodde min förra MC och slog sönder den totalt.
Om en gäst kommer till din fest och inte sköter sig klart att han/hon åker ut, gäller väl samma för invandrare också ut med dem som inte sköter sig svårare än så är det inte![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |