Ungdomar i skåne; Lör 27/11 drar vi ut i Malmö!

Ja så många som möjligt..f-n va skoj det skall bli..funderar på att börja förfesten redan nu! :fyllisar

Dragon skrev:
Ja så många som möjligt..f-n va skoj det skall bli..funderar på att börja förfesten redan nu! :fyllisar
har redan börjat med min förfest..! :fyllisar Lär va lite trött imorgon... :rolleyes:

FeeBee skrev:
har redan börjat med min förfest..! :fyllisar Lär va lite trött imorgon... :rolleyes:

Sitter med drinken i handen samtidigt som jag skriver detta inlägg! :fyllisar
Jag är på!
blir väl nr 7 eller något på listan tror jag.
imorgon smäller det! :tuttar :D

Tyvärr så kommer jag inte, hoppas att ni har det skit kul :tummenupp
Men det blir flera gånger.

Trevlig helg.

Ha, fredag och jag har precis suttit på företagsmiddag med chefen... God mat men vafan, fredag!... :3freak

Imorron blir det! Enda nackdelen är att en av oss Vapor/Robbano måste köra, så en får bli nykter.... Krona eller klave typ.... :huvet :huvet Men det kan nog fan bli FETT kul ändå!!!!!!!!!!

Haha, synes imorron! :tummenupp
/Robban

Här är mitt nummer; 0735128942 ifall det skulle vara att ni blir sena eller liknande . 1900 vid stora statyn på möllevångstorget, jag har röd mössa och beige vinterjacka på mig. Vi står minst 2 st där.
Ses ikväll då :) :fyllisar

Skitbra! Ser ni nån med beige lite längre vinterjacka och brunt hår som ser allmänt förvirrad ut så är det förmodligen jag.. :rolleyes:

Ses ikväll!! :fyllisar

Kay skrev:
Här är mitt nummer; 0735128942 ifall det skulle vara att ni blir sena eller liknande . 1900 vid stora statyn på möllevångstorget, jag har röd mössa och beige vinterjacka på mig. Vi står minst 2 st där.
Ses ikväll då :) :fyllisar

Var ligger möllevångstorget :va

Eftersom min polare inte kom till mig ikväll enligt planering :mad: ... så har jag inget att göra nere i skåne, funderar på att hänga på... dock kan jag nog inte komma exakt vid 19...måste krubba med morsan osv osv...

Vad sägs? :gnissla

Josafan skrev:
Eftersom min polare inte kom till mig ikväll enligt planering :mad: ... så har jag inget att göra nere i skåne, funderar på att hänga på... dock kan jag nog inte komma exakt vid 19...måste krubba med morsan osv osv...

Vad sägs? :gnissla

Du är såvälkommen så!

Festen är rätt centralt, blev ändrad location till en annan MC-polares feta lya (fersensväg) men vi går dit från möllan...

För er som inte vet vart möllevångstorget är, ring mig på nummret jag skrivit ovan, så kan vi möta upp er på typ gustav-adolfs torg efter 19.00 någon gång. Rätt nära till festen därifrån.

Tackar så mycket, , men tyvärr så hade planerna ändrats. Jag såg inte meddelandet förrän nu, jag sitter på modem här nere nämligen. Men det blir säkert fler gånger, hoppas att ni har/hade det fett! :yoparty

Överlevde ni? Överlevde Fiibiii? Frågorna många, svaren få... ;)
Tack för en trevlig kväll! Men vad tusan kom ni inte in på tunneln för??

Det bidde problem med vakten.. Jag har tystnadsplikt fram tills rättegången :D

Tack själv! Riktigt roligt även om det blev lite splittrat på slutet... Packat på tunneln...

Fiibii, jag vill också veta... Ska man fråga herr Dragon tro? :)
/Robban

Robbano skrev:
Tack själv! Riktigt roligt även om det blev lite splittrat på slutet... Packat på tunneln...

/Robban

Jag vet inte, minns inget... :rolleyes:

Last edited:
Kay skrev:
Överlevde ni? Överlevde Fiibiii? Frågorna många, svaren få... ;)
Tack för en trevlig kväll! Men vad tusan kom ni inte in på tunneln för??

Klart jag överlevde! Hade skitskoj! :tummenupp Tack för ett VÄLDIGT bra initiativ och tacka Ante för att vi fick va hos honom!
Detta får vi göra om!
Vi kom inte in på Tunneln för att Dragon och jag stod framför Robbano och de andra, men det hamnade två tjejer mellan oss i kön, och vakten sa att jag, Dragon och tjejerna fick komma in, men inte de andra, så vi var solidariska och gick med dem..
Sen blev det ju Slagthuset efter ett tag istället.

Last edited:
Robbano skrev:

/Robban

Hade svin skoj..synd att vi blev splitrade på slutet.
För övrigt så har jag minneslucka "de lux" :arsele

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...