Ungdomar - dags att se hit !!!

Olof Eriksson skrev:
Förra året var premiär för Sverige, men cupen har gått tre år i rad. Om det kommer en nästa år vet jag inte!

Gör vad när man testar?
Okej, Vart är det för någon stans i detta avlånga land?.
Och när man testar gör man det med dom innan cupen eller menar du att det är gratis att bara testa på en barna?

Engstrom skrev:
Okej, Vart är det för någon stans i detta avlånga land?.
Och när man testar gör man det med dom innan cupen eller menar du att det är gratis att bara testa på en barna?
Testet gör man i tyskland om det inte blir ett i sverige (vilket jag har svårt att tro, då sista anmälningdag är så nära inpå körningen i tyskland).

För att prova köra bana så finns det bättre alternativ, typ åka förbi på en bana där de e träning och fråga. Har man någon som helst MC-erfarenhet så brukar det alltid finnas nån som lånar ut.

Olof Eriksson skrev:
Testet gör man i tyskland om det inte blir ett i sverige (vilket jag har svårt att tro, då sista anmälningdag är så nära inpå körningen i tyskland).

För att prova köra bana så finns det bättre alternativ, typ åka förbi på en bana där de e träning och fråga. Har man någon som helst MC-erfarenhet så brukar det alltid finnas nån som lånar ut.
Okej, Vet du några banor runt Växjö trakten? Vet bara en crossbana som jag körde runt på innan!
Man får ta och gå med i en vanlig supermotard club annars och köra på. hade ju varigt riktigt kul.!

Engstrom skrev:
Okej, Vet du några banor runt Växjö trakten? Vet bara en crossbana som jag körde runt på innan!
Man får ta och gå med i en vanlig supermotard club annars och köra på. hade ju varigt riktigt kul.!

Supermotoklubbar eller banor växer inte på träd direkt ...än iaf.
Men det brukar köras i Uråsa söder om växjö. Tar väl ett tag innan det drar igång, men när det är körning annaonseras det här på SH.

Barrett skrev:
Supermotoklubbar eller banor växer inte på träd direkt ...än iaf.
Men det brukar köras i Uråsa söder om växjö. Tar väl ett tag innan det drar igång, men när det är körning annaonseras det här på SH.
Okej:) Får hålla ögonen öppna, Tack :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...