Jag trodde ptv var den vanligaste varianten. Hur kan det vara fel?Mattias skrev:Inte för att jag vill ta ställning, men vänster är FEL håll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde ptv var den vanligaste varianten. Hur kan det vara fel?Mattias skrev:Inte för att jag vill ta ställning, men vänster är FEL håll.
berggren_martin skrev:klicka på någon av rubrikerna längst ner under "tidigare publicerade nyheter" så ser du vilka som ligger bakom...
Såg det nu... (popup blocker)berggren_martin skrev:Jo, men du kunde ju ha kollat upp sidan lite noggrannare först eftersom den vidarelänkar till klart nynazistiska sidor (gula korset och vit makt-musik).
Kort svarat: JaChris Husky skrev:...och bara för att det va mer än du som tyckte det va kul gjorde det ok eller?
Jag förstår att det är skriver som en skämt, men om man tänker ett steg längre, hur kul är det då?
Hacked by NSF 4 Ever!
Kill the faschistiska komunistiska svinen!!!
Det är inte 100 % säkert att det är nazister som ligger bakom, men det är å andra sidan mycket troligt.NoicE skrev:jaha det var du![]()
serious mode: ok, det är inte helt hundra... men det var ändå roligt...
Nej... jag tror nog inte det är nazister som ligger bakom... bara några "tuffa" ungdomar som vill styla för polarnaberggren_martin skrev:Det är inte 100 % säkert att det är nazister som ligger bakom, men det är å andra sidan mycket troligt.
Jag kan förstå kritiken mot exempelvis AFA, men ung vänster är ändå en hälsosam del av samhället (även om de kan va lite naiva).
Jaså? Tycker det finns fler idioter inom ung vänster än muf.URRninja skrev:Det vore bättre att gå på MUF istället. För de är ju idioter i regel.
kaZmur skrev:http://www.ungvanster.com/
edit: inget politiskt ställningstagande från min sida... men lite skoj va det iaf
kaZmur skrev:Men så är jag ju KDU:are också...
Oavsett vad man själv har för åsikter, så är både muf och ung vänster sammanslutningar som måste accepteras och respekteras i ett demokratiskt samhälle. Den vit makt-propaganda som smygsprids via länken som du postade är däremot allt annat än demokratisk.kaZmur skrev:Jaså? Tycker det finns fler idioter inom ung vänster än muf.
Men så är jag ju KDU:are också...
Jo, det håller jag självklart med om och har aldrig sagt nåt annat...berggren_martin skrev:Oavsett vad man själv har för åsikter, så är både muf och ung vänster sammanslutningar som måste accepteras och respekteras i ett demokratiskt samhälle. Den vit makt-propaganda som smygsprids via länken som du postade är däremot allt annat än demokratisk.
Har du missförstått mig eller menar du genom banan-smileyn att ditt inlägg är ett skämt?gthyni skrev:jaha, det förklarar ju varför du tycker nazister är roliga![]()
kaZmur skrev:Jo, det håller jag självklart med om och har aldrig sagt nåt annat...
men som jag sa innan så såg jag inte "popup" sidan tidigare och inte heller "hacked by NSF" sidan.
kaZmur skrev:Har du missförstått mig eller menar du genom banan-smileyn att ditt inlägg är ett skämt?
Om man bortser från "hacked by..." och popupen så tycker jag fortfarande det är roligt... och som jag skrev till martin så tror jag inte det är nazister som ligger bakom... bara "tuffa" killar som vill styla för polarna.Chris Husky skrev:...men du tycker fortfarande det är roligt?
Det enda jag uppmanar till är att tänka ett steg längre, när man gjort det frågar man sig kanske vem som ligger bakom, utforskar man det upptäcker man det i detta fallet väldigt snart. Är det då lika roligt?
Jag dömmer inget för att dom ser ngt "komiskt" vid första anblick. Jag bara ställer mig frågande om det fortfarande är så "roligt" som vid första intrycket?
gthyni skrev:Verkar iaf träffat en öm tå![]()
Ugluk skrev:I ärlighetens namn har jag råkat på en hel del enkelspåriga människor även i ung vänster.. Unga och idealistiska, samma sort, olika riktningar.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |