Ung och Bortskämd

snälla elol. kan du tala om hur mycket som är på riktigt och hur mycket som är manus och spel?

är carolina och paulinas farsor så jävla korkade på riktigt? man behöver ju inte direkt fundera på varför vissa av deltagarna blivit som dom blivit.

för övrigt tycker jag programidén är förjävla bra, tills jag insåg att det var 3 blåögda mongolider som lyckas pakta vidare sina barn till final. sen att den inte borde ligga på svt är en annan femma.

snälla elol. kan du tala om hur mycket som är på riktigt och hur mycket som är manus och spel?

är carolina och paulinas farsor så jävla korkade på riktigt? man behöver ju inte direkt fundera på varför vissa av deltagarna blivit som dom blivit.

för övrigt tycker jag programidén är förjävla bra, tills jag insåg att det var 3 blåögda mongolider som lyckas pakta vidare sina barn till final. sen att den inte borde ligga på svt är en annan femma.

Hon, plattansiktets farsa, måste ju vara dummare än ett trasigt kylskåpsrelä? Så där menlösa människor borde ju tvångssteriliseras, det såg vi ju här.
Och inte i SVT säger du? Det var ju skönt att slippa se tampongreklam var 28:e sekund....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!