Ung Företagsamhet

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Hallå!

Har idag varit på Ung Företagsamhets mässa med mitt företag! www.majtorp.se/linus.html (kommer upp snart på www.calavera.se)! Mycket inspererande och givande måste jag säga!

Tänkte bara meddela att jag lyckades kamma hem 2:a pris för bästa säljare och det med en produkt som är långt ifrån lättsåld! (vinnaren sålde någonting som i stort sett säljer sig själv!) Visst har ingenting med motorcyklar att göra men tänkte bara att jag skulle dela med mig! Prispengar på 1000:- för det samt 500:- för en 3:e plats som bästa tjänst! Tyvärr går alal pengar in i vårat företag men förhoppningsvis får vi tillbaks en del när vi avvecklar innan sommaren! :banana

Lyckades inte bara övertala juryn om att våran tjänst är någonting att ha utan också sälja in mig som person hos en tjej som var där med sitt företag. Langade mitt nummer och fick alldeles nyss faktiskt ett sms där hon undrade om jag hade msn och avslutade med ett stort puss. Dubbeljackpot!? Nu kanske man kan få ha glädjen av hennes sällskap tills denna förbenade vinter försvinner och hojen äntligen kan komma ut på vägarna igen!

Gratulationer och för all del jobberbjudande som säljare mottages nu! :hihi :banana

Biturbo skrev:
Grattis! Bra jobbat, osv, etc, mm...

Som bra säljare kommer du aldrig att gå arbetslös iaf! :tummenupp

Vi får hoppas på det iaf! Och kan komma mycket väl till pass nu när jag ska sälja min lättviktare för att bege mig mot större jaktmarker! :hihi

att jobba som säljare är inte alltid guld och gröna skogar!
Men ifall du hittar rätt i jungeln och verkligen tror på det du säljer så finns det gott om jobb och pengar att hämta!!

Lycka till och grattis till 2:e platsen!! :tummenupp

Maldiani skrev:
att jobba som säljare är inte alltid guld och gröna skogar!
Men ifall du hittar rätt i jungeln och verkligen tror på det du säljer så finns det gott om jobb och pengar att hämta!!

Lycka till och grattis till 2:e platsen!! :tummenupp

Kan jag mycket väl tänka mig men det är väl snarare marknadsföring jag vill hålla på med än själva säljandet! För övrigt tack så mycket! Funderar på att skriva med juryns motivation i min cv :hihi

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt