Ung 08 på hoj 2007!

Ja hålla tummarna får vi göra, vad blir det för hoj då? :tummenupp

Lycka till du med :tummenupp

Några som hänger med och åker om det blir fint väder i helgen?

Jag kan nog vara intresserad.
Såg by the way att det skulle vara strålande solsken o minst 16 grader varmt på fredan så med lite tur håller det kanske i sig :tummenupp

Jag tror att jag faller in i 'Ung' och '08' och skulle defintivt inte ha något emot lite vänner på vägen, så att säga. :tungan

Skulle nog inte anse att 22 är särskilt gammalt iaf, but heck, inte har jag en aning om vad eran ålder ligger i :va

Har fritid typ alla dagar efter 14.30, ibland är det bra att börja tidigt på jobbet..
:tummenupp

Jag kan nog vara intresserad.
Såg by the way att det skulle vara strålande solsken o minst 16 grader varmt på fredan så med lite tur håller det kanske i sig :tummenupp

Ja då får vi hoppas att det blir bra väder och att lite fler anmäler sig :tuttar
Man måste ju inte överdriva heller, jag blir glad bara jag får en liten tur på någon timme.

Jag tror att jag faller in i 'Ung' och '08' och skulle defintivt inte ha något emot lite vänner på vägen, så att säga. :tungan

Skulle nog inte anse att 22 är särskilt gammalt iaf, but heck, inte har jag en aning om vad eran ålder ligger i :va

Har fritid typ alla dagar efter 14.30, ibland är det bra att börja tidigt på jobbet..
:tummenupp

Haha det låter fint, häng med och se hur du passar i "gänget" ;)

wtf, tuppjuck, du kan knappast tillhöra 80-tals eran :petapå .
Frågan är om man är får räknas in som ung, även fast man lärt sig hur man får en syl i vädret (kliv på fötterna bara!)

Ställe att samlas? Donken? Kl 10.45, hopp upp på sadel kl 11.15?
En tur mot vaxholm eller annan valfri ort?
Säg mig vilka som är med annars hittar jag på annat :)

(Vid bra väder förstås...)

Så.. nu fixade jag körkortert idag!..
Är 19 år med en cbr 600.. Är lätt på på några turer..
Kan ju ta nån fin dag å åka till vaxholm lr nått??.. alltid fint där.. sen kan vi ta över båten till andra ön där sen andra båten sen vägen mot stockholm..

Så.. nu fixade jag körkortert idag!..
Är 19 år med en cbr 600.. Är lätt på på några turer..
Kan ju ta nån fin dag å åka till vaxholm lr nått??.. alltid fint där.. sen kan vi ta över båten till andra ön där sen andra båten sen vägen mot stockholm..

Grattis grattis.
Japp någon sådan tur är lagom, bara någon är sugen och det är fint väder är det bara att säga till så kan ju alla som vill och kan hänga på (jag ska vara ledig i helgen) :tuttar

Jag tänker släppa hojjen lös imorgon för att ta en tur ut till Vaxholm, något liknande Tig3r's idé. Någon gång när tuppen slutat väsnas men ändå innan lunchen har tryckts.
Skriv här och på msn om ni också är sugna på att släppa monstrena fria och mötas upp någonstans.

Jag tänker släppa hojjen lös imorgon för att ta en tur ut till Vaxholm, något liknande Tig3r's idé. Någon gång när tuppen slutat väsnas men ändå innan lunchen har tryckts.
Skriv här och på msn om ni också är sugna på att släppa monstrena fria och mötas upp någonstans.

Vädret svek mig, vem tusan sa åt mig att det skulle bli fint idag :mad:, men imorgon skulle det bli soligt och 19 grader enligt smhi och även fint framåt kvällen.

Blir det fint väder imorgon hittar ni mig på bulten vid 5-tiden.. F.ö. så hakar jag gärna på om någon skall ut och köra.

Varsa - Är det Rickards som gäller eller? ;) Hade hängt på om jag hade haft uppkörningen lite tidigare, nästa gång så!!!

Hej Hej Hallåååå...!!!
Är de nån som är sugen att gå på studentskiva???
Hard Rock Café söndag den 27/5.....kl 22 börjar eftersläppet..
alla är välkommna...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...