Undrar vad farbror Benke tycker om min nya hjälm !?!

• Thread starter Thread starter s9d8as0vjk
  • Start date Start date

s9d8as0vjk

Guest
MUHAHAHA !

Bifogat

• min_nya_kruka.jpg
    min_nya_kruka.jpg
    68 KB · Visningar: 757
Ojoj, du skulle bara veta vad dina polare gjorde med den melonen innan du satte den på huvet. :rolleyes:

Jag läste först McB och fatta inte varför han hade plastikopererat sig i hela huvet :rolleyes:

Den hjälmen får du ju byta en gång i veckan så den inte ruttnar bort, eller bara fylla på med vatten - INTE destillerat :fakta

750RR

Bingo, jag har full koll på vad som hänt med melonen innan då det var på min egen fest jag fixade till den som hjälm. Det var äkta Svensk sprit i den strax innan kortet togs. :)

Mr B skrev:
Bingo, jag har full koll på vad som hänt med melonen innan då det var på min egen fest jag fixade till den som hjälm. Det var äkta Svensk sprit i den strax innan kortet togs. :)

Vill testa det där. Spelar det någon roll vad för sprit det är? Hur länge ska melonen stå innan man kan käka den? Borrar man ett litet hål och droppar i? :)

Hagster skrev:
Vill testa det där. Spelar det någon roll vad för sprit det är? Hur länge ska melonen stå innan man kan käka den? Borrar man ett litet hål och droppar i? :)

Fel forum för den frågan Hagster... för jag antar att du menar "Borrar man ett litet hål och doppar i?" :crash

Hagster, fick det inte att funka genom att ställa en upp och nervänd flaska i ett litet hål i melonen utan fick till slut öppna ett "lock" och gröpa ur lagom så det gick i ca 1½ liter sprit i den ... sen fick den stå och gotta sig med fruktsafterna och lite läsk i.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back