Undrar när jag kan sälja min knäpuckar

varför skulle du inte kunna använda domdär ? :va ... ser ut å sitta kardborre å grejjer.... men lite dumt å slipa bort signaturen dock :)

hmm tycker det är sjukt mycket pengar för ett par knäpuckar med tanke på att han ju lär göra av med ett par på en säsong.

Skulle tro att Toyman redan har Rossi-puckarna.

Att betala 15-20k för en militär-action-figur i en oöppnad förpackning från 40-talet kan ses som galet och konstigt medans andra tycker det är ett "bargain". Samlarvärden knows no bounderies!

Men ändå, rätt soft att ha hans puck! ;)

Men hallå! Det är ju inga 10 000 kr som dom vill ha.
727 pund är ju strax under 7300 kr. Bara att slå till!

Att betala 15-20k för en militär-action-figur i en oöppnad förpackning från 40-talet kan ses som galet och konstigt medans andra tycker det är ett "bargain". Samlarvärden knows no bounderies!

Men ändå, rätt soft att ha hans puck! ;)

Är en rätt bra skillnad måste jag dock påpeka. Den militärfiguren finns nog bara enstaka kvar av (i nyskick) samt att den tillverkas inte längre. En knäpuck....njae...han gör nog av med 1000-tals och samlarvärdet är nog = 0. Affektionsvärdet kan dock vara högre uppenbarligen då det finns folk som köper.

"100% Genuine Autograph And Item, or full refund". Hur tolkar ni detta? :confused:

Lite motsägelsefullt. Tolkar det lite som att det är nog äkta men är det inte det så får du pengarna tillbaka....

Är en rätt bra skillnad måste jag dock påpeka. Den militärfiguren finns nog bara enstaka kvar av (i nyskick) samt att den tillverkas inte längre. En knäpuck....njae...han gör nog av med 1000-tals och samlarvärdet är nog = 0. Affektionsvärdet kan dock vara högre uppenbarligen då det finns folk som köper.
Han gör nog inte av med så många, ju fortare det går, desto mindre puck slipar man. Han har nog passerat stadiet där man tycker det är coolt med skrapade puckar ;)

capoeira-R1: Du kan sälja dina knäpuckar när du vinner VM i RR. Bara å boka in några bandagar å börja träna!

Puckar att ha vid korvmojjen! 500kr

ImageUploadedByTapatalk1375184596.768788.jpg

PMa för snabb affär.

Ingen prutning eller testkörning innan pengarna är i handen!

PS. Puckarna går att få signerade med silver eller guldpenna för 50 respektive 75kr extra! DS.

Last edited:
Han gör nog inte av med så många, ju fortare det går, desto mindre puck slipar man. Han har nog passerat stadiet där man tycker det är coolt med skrapade puckar ;)

Hade jag fått £1400 för varje gång man är ute och skrapar puckar tillräckligt för att de ska bli märkbart slitna så hade jag tyckt att det var väldigt coolt att skrapa puckar. :)

Sant men jag tror nog det sitter nya puckar på varje gång han kör oavsett om det är en liten repa eller helt nerkörda :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park