Undrar just...

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date

Maximilia

Guest
:tungan ..... om jag kan finna köra -tillsammans-människor här? Trevligt är ju att kunna ringa om man ska ge sig ut, så trist att majoritet av gångerna åka själv.... är lite ensam i min närmaste ungänges krets med att gilla MC......
Kör en FZ6....... så lite fart måste det ju vara :D

//M

Maximilia skrev:
:tungan ..... om jag kan finna köra -tillsammans-människor här? Trevligt är ju att kunna ringa om man ska ge sig ut, så trist att majoritet av gångerna åka själv.... är lite ensam i min närmaste ungänges krets med att gilla MC......
Kör en FZ6....... så lite fart måste det ju vara :D

//M

hör av dig när du vill ut å köra

I den här tråden (se nedan) kommer det nog att ramla in en hel del åkningar. Men just nu verkar det som att folk sitter hemma i sina lägenheter och är rädda för att åka ut och frysa. :näsblod Så än så länge får man klara sig själv på vägarna.
Men snart är det sommar och fryslortarna vågar sig ut :D
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1321199

I kväll blir det extrem långsamkörning med tjejen bakpå och då får du inte följa med för man kan ju inte bli ifrånkörd av en brud. Inte bra för självkänslan att bli knäckt på här tidigt på säsongen. Men vi syns säkert en annan gång.

Lästips :7peta
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=8597

Vi är som sagt en hel drös med folk som brukar ut och åka ihop här i Stockholmstrakten, men vissa verkar mer frusna av sig än andra .....
själv har jag kört varje dag den senaste månaden. Men det kanske beror på att man är kvinna och begåvad med mer underhudsfett än de flesta män? :D
Sen brukar det bli några tjejkörningar per säsong också!

bikerwoman skrev:
Vi är som sagt en hel drös med folk som brukar ut och åka ihop här i Stockholmstrakten, men vissa verkar mer frusna av sig än andra .....
själv har jag kört varje dag den senaste månaden. Men det kanske beror på att man är kvinna och begåvad med mer underhudsfett än de flesta män? :D
Sen brukar det bli några tjejkörningar per säsong också!
heheh samma här har kört hela månaden, å visst e man blå när man kommer hem efter 5timmars körning men det är charmen :)

Jag åker oxå ensam för tillfället. Ena polarns hoj e kvaddad och andra nerskruvad för montering av turbo. Lyckas alltid komma försent till Sveavägen oxå :huvet
Eller så drar alla när de ser mig komma :näsblod

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back