Video Undra vad som hände?

Fullt med hojar bakom. Inte läge att attackbromsa och vända kvickt om man inte vill bli torpederad i sidan av bakomvarande.

Hojar bakom? ?? Jag såg inte en enda dock så kör han själv om dom två framförvarande hojarna innan han stannar. Han kommer även att möta tre hojar innan han stannar de två han har framför sig försöker han stanna med att tuta. Grabbarna två stannar och vänder före honom. Men som sakt du såg något annat inget jag kan göra något åt :hej

Hojar bakom? ?? Jag såg inte en enda dock så kör han själv om dom två framförvarande hojarna innan han stannar. Han kommer även att möta tre hojar innan han stannar de två han har framför sig försöker han stanna med att tuta. Grabbarna två stannar och vänder före honom. Men som sakt du såg något annat inget jag kan göra något åt :hej

Han själv säger att det var en gruppkörning med flera hojar bakom honom och att det var därför han inte stannade direkt.

Du missade klippet i filmen vid 0:35 va? Där syns det att han har vänt och är på väg tillbaka. Titta på vägen och skuggorna. :fakta

Äh grabbar jag tycker ni är hårda mot killen.

Ingen som varit nybörjare och kört åt samma håll som man tittar?

Det har jag i alla fall.

Fast inte nu längre dårå.

För länge sen alltså.:rodnar

Äh grabbar jag tycker ni är hårda mot killen.

Ingen som varit nybörjare och kört åt samma håll som man tittar?

Det har jag i alla fall.

Fast inte nu längre dårå.

För länge sen alltså.:rodnar

Helt OT, men fan vad äcklig din avatar är.

Wait for it...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...