Undertrayen till R1 klar "Så här gör man den"

fluppen skrev:
det händer...också hemma då förstås :D

jag besöker SH nästan varje dag :rock :rock :rock

edit: du e inte mkt bättre själv ;)

Det är ju som att vara med i en sekt det hära, fan jag är in här var 5 minut ungefär mellan 18 00 till 23 30, sen är jag hem en snabbis 09 00 fikat & kollar på SH, sen blir det lunch då är jag hem & kollar & sen då har vi ju 14 00 fikat..gissa vars jag är, sen slutar jag jobbet & far & tränar & är hemma 18 00 :fakta

R1 Uffe skrev:
Det är ju som att vara med i en sekt det hära, fan jag är in här var 5 minut ungefär mellan 18 00 till 23 30, sen är jag hem en snabbis 09 00 fikat & kollar på SH, sen blir det lunch då är jag hem & kollar & sen då har vi ju 14 00 fikat..gissa vars jag är, sen slutar jag jobbet & far & tränar & är hemma 18 00 :fakta

och du frågar om jag bor här ??? :D :D

fluppen skrev:
och du frågar om jag bor här ??? :D :D

ROCK ON FLUPPEN :rock :rock :D har du börjat snickra nå då än på underdelen

R1 Uffe skrev:
ROCK ON FLUPPEN :rock :rock :D har du börjat snickra nå då än på underdelen

hehe :rock :rock

Jag var inne hos glasmästaren idag, 290 kr för en bit på 40*80 cm. Så den e beställd !

Lägger upp bilder när det påbörjas :tummenupp

Gör du en åt mig då med? Schysst :D :D
Hörrö, nu när vi har varsin leksak får du komma hit å räjsa lite :tummenupp

fluppen skrev:
hehe :rock :rock

Jag var inne hos glasmästaren idag, 290 kr för en bit på 40*80 cm. Så den e beställd !

Lägger upp bilder när det påbörjas :tummenupp

eus skrev:
Gör du en åt mig då med? Schysst :D :D
Hörrö, nu när vi har varsin leksak får du komma hit å räjsa lite :tummenupp

Bygg din egen ! :fakta :D

klart jag kommer till jkp och rejsar med er där uppe...ni verkar vara ett gött gäng

R1 Uffe: Du har inte funderat på att låta det vara omålat och istället blästra den genomskinliga delen som är kvar? det ger en jäkla fin ljusspridnings effekt... Har en polare som gjorde så i sin datorlåda (inte så likt en Retta förvisso, men det visar på potentialen i tekniken iaf)
Kan lägga upp bild om du är intresserad...

DreeTman skrev:
R1 Uffe: Du har inte funderat på att låta det vara omålat och istället blästra den genomskinliga delen som är kvar? det ger en jäkla fin ljusspridnings effekt... Har en polare som gjorde så i sin datorlåda (inte så likt en Retta förvisso, men det visar på potentialen i tekniken iaf)
Kan lägga upp bild om du är intresserad...

Intressant & inte intressant, nu har jag satt dit den & jag kör bara nu, orkar knappt bry mig hur lackningen ser ut :D

Få se till vintern vad jag gör för nå med den, nå skämt & sido, ska bara få tummen ur röven & göra nå, jag väntar & ser hur FLUPPEN gör, jag har visat han nu lite grann hur man gör, så då har jag tänkt härma han hur han målar

R1 Uffe skrev:
Intressant & inte intressant, nu har jag satt dit den & jag kör bara nu, orkar knappt bry mig hur lackningen ser ut :D

Få se till vintern vad jag gör för nå med den, nå skämt & sido, ska bara få tummen ur röven & göra nå, jag väntar & ser hur FLUPPEN gör, jag har visat han nu lite grann hur man gör, så då har jag tänkt härma han hur han målar

Har inte fått mitt glas än..... :(

fluppen skrev:
Har inte fått mitt glas än..... :(

Det är lungt Filip, jag väntar :D Jag vet inte hur jag ska göra än med målningen, ska loss med den snart för jag ska besikta den 27 MAj sen kanske jag gör ett ryck & hittar på nå med den

R1 Uffe skrev:
Det är lungt Filip, jag väntar :D Jag vet inte hur jag ska göra än med målningen, ska loss med den snart för jag ska besikta den 27 MAj sen kanske jag gör ett ryck & hittar på nå med den

phu.... :D bra att det e lungt !!

Varför lossa på den inför bes ?? du har väl baklampor och blinkers, bara nrskyltshållare/bel som saknas (om du inte har det) :squid

kanske så här

Bifogat

• ri bak copy.jpg
    ri bak copy.jpg
    47.8 KB · Visningar: 329
Fäll in Peugeots 206 framskärms blinkers i UnderTailen skit snyggt.

Kostar endast 70:- paret och dom är vita med gula lampor

Jag har gjort det på min igår kväll........

Crille skrev:
Fäll in Peugeots 206 framskärms blinkers i UnderTailen skit snyggt.

Kostar endast 70:- paret och dom är vita med gula lampor

Jag har gjort det på min igår kväll........

Nice..... bild !!!!!!!!!!!!

Lägger upp bild på Onsdag när jag fått min nya UnderTail från
lackeringen lämnade den och bakskärmen idag :rock

kan ju ta lite mera kort om någon är intresserad hur det ser ut när jag kapat batterilådan samt upphängningen under bönpallen....

Håll ut tills Onsdagskväll så kommer det bilder lovar jag....

Crille skrev:
Lägger upp bild på Onsdag när jag fått min nya UnderTail från
lackeringen lämnade den och bakskärmen idag :rock

kan ju ta lite mera kort om någon är intresserad hur det ser ut när jag kapat batterilådan samt upphängningen under bönpallen....

Håll ut tills Onsdagskväll så kommer det bilder lovar jag....

Ja släng upp bilder på hela bygget bara kul att se, och såfår man kke litta tips :tummenupp

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats