Hellraider
Metal is forever!
- Gick med
- 19 Nov 2003
- Hoj
- R1:a -01(såld)TT600R(Såld)Hade en R1:a -00 (Stulen!)Numera en ZX9R Grön såklart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har den rätta sighten för dig..bara dig, så ta väl vara på den mannen..varför jag tippsar...du kör väll ninja vaHellraider skrev:Tjena!
Var kan man hitta snygga undertrays till en zx9r-98![]()
Hittade en snygg på denna hoj![]()
E22 skrev:jag har den rätta sighten för dig..bara dig, så ta väl vara på den mannen..varför jag tippsar...du kör väll ninja va![]()
WWW.demonbikes.com
![]()
själv funderar jag på en undertray där ifrån...Hellraider skrev:TackarSjälvklart kör jag kawa
![]()
/Hellraider
Funderar du inte på en SP-1:a längre?!?E22 skrev:själv funderar jag på en undertray där ifrån...![]()
jooo man gör ju det...får jag tag en så..annars så blir det ombyggnad av ninjan..raukroland skrev:Funderar du inte på en SP-1:a längre?!?![]()
Bara undrade eftersom du skulle sätta dit en undertray på hojen som du tänkte byta bort...E22 skrev:jooo man gör ju det...får jag tag en så..annars så blir det ombyggnad av ninjan..
hur så???
Hellraider skrev:Tjena!
Var kan man hitta snygga undertrays till en zx9r-98![]()
Hittade en snygg på denna hoj![]()
nej då nej då.annars kör jag hela rajset på zx6r:en...dynojet,G-pack,filter,effekdämp,förhöjning bak,undertray,polering av ram.. eller byter jag till en sp1:a...beror på om någon vill deala ju...raukroland skrev:Bara undrade eftersom du skulle sätta dit en undertray på hojen som du tänkte byta bort...![]()
gonzo skrev:Den där beställde jag från http://www.bike-design.be/
Blir alldeles nostalgisk när jag ser min gamla hoj.
Jaja, på det viset...E22 skrev:nej då nej då.annars kör jag hela rajset på zx6r:en...dynojet,G-pack,filter,effekdämp,förhöjning bak,undertray,polering av ram.. eller byter jag till en sp1:a...beror på om någon vill deala ju...
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |