Undertray från KK-racing (Sebimoto)?

JodaZX9

Varför jag inte kör 1500mil/år:
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
Kawasaki ZX9-R -98
Jag letar efter en undertray till min ZX9'a -98.

Kollade KK-racing, grymt billig 350:-, men hur ser undertrayen ut?
KK har ingen bild på den, och Sebimoto (tillverkaren) har inte svarat på mitt mail.

Är det någon som köpt en undertray från KK-racing och har en bild på hur den ser ut?

Hoppas någon kan hjälpa mig, man vill ju inte köpa grisen i säcken...

350,-????? finns val ingen undertray som ar så billig eller? Har du en link till kk motor?

Edit: fann KK-motor men ingen undertray, ar det ratt sida?.

Last edited:
Länken till den sidan skulle gärna jag vilja ha om en undertray kostar 350kr :tummenupp :confused:

JodaZX9 skrev:
Jag letar efter en undertray till min ZX9'a -98.

Kollade KK-racing, grymt billig 350:-, men hur ser undertrayen ut?
KK har ingen bild på den, och Sebimoto (tillverkaren) har inte svarat på mitt mail.

Är det någon som köpt en undertray från KK-racing och har en bild på hur den ser ut?

Hoppas någon kan hjälpa mig, man vill ju inte köpa grisen i säcken...

Är det "SK 013048 - Sadelunderdel 350:-" som du kollar på eller?

Det är nog inte samma sak isf :)

TurboTorsk skrev:
Men vadå? :va Vart ser han undertray? Är det den delen där det står underdel eller vad? fatta inte den sidan?
Jag vet inte heller men jag antar att han menar det som heter sadelunderdel eller vad det nu stod... Det var det enda jag hittade som kostade 350kr och dessutom inte fanns på bild...

hehe nee jag letar efter en undertray som skulle kosta 350kr sa han som posta inlägget, men det har jag väldigt svårt att tro att det e så billigt! :D :D

Detta är troligt en dåligt passande glasfiber kåpa til rejs hojar... Sebimoto har kåpset/delar i kolfiber/glasfiber/kevlar. Även kallat krasch kåpor.... :tummenupp

Sendte en mail til KK-Racing og fikk svar:
******** skrev:
Hej och tack för mail.

Vi säljer mycket kolfiber, det vi får höra är att finishen ligger i topp!
Kolfiber är snyggast, definitivt!
Momsen i sverige är 25%.
När du drar av momsen, så blir det rätt ifall du multiplicerar 0.8 x med priset!

Mvh/Kjell K&K Racing.

Jag har en original svartplast "undertray" från en -98 ZX-9R som bara samlar damm. (Alltså, hållaren för batteri, CDI-box, relän, blinkers, stänkskärm osv... jaja, ni fattar vad jag menar...)

Är det nån som vill ha den BILLIGT så skicka ett PM.

Leffe skrev:
Jag har en original svartplast "undertray" från en -98 ZX-9R som bara samlar damm. (Alltså, hållaren för batteri, CDI-box, relän, blinkers, stänkskärm osv... jaja, ni fattar vad jag menar...)

Är det nån som vill ha den BILLIGT så skicka ett PM.

Och jag har en sprillans i plast. Allså en "riktig" undertray utan hållare och krafs. svartlackad från ... eeeh. Sebimoto tror jag. Skicka PM om nån vill ha den.
Den har aldrig vart monterad ens.

dom ser likadana ut som till exempel s-racing undertail förutom att de inte finns nått färste för nummer plåt, dne kommer olcakad och hålen för mpntering är inte borrade, fick en själv idag, 350kr, som hittat! =)

Så dom har verkligen undertail for 350 kronor? jag tycker inte det gjør nåt at det ar lite arbete med dom så detta låter ju interessant!!

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats