undertext till War Of The Worlds?

Ta hem: War.Of.The.Worlds.TC.XViD-XViD (Godkänd kvalité på den!)
Den är på 2st skivor & då kommer den sub´en som "CJ900RR" tippsade om funka jättebra!
Annars så får du leta på DC & http://forum.divxsweden.net samt undertexter.se
Lycka till
//Gumpa

Gumpa skrev:
Ta hem: War.Of.The.Worlds.TC.XViD-XViD (Godkänd kvalité på den!)
Den är på 2st skivor & då kommer den sub´en som "CJ900RR" tippsade om funka jättebra!
Annars så får du leta på DC & http://forum.divxsweden.net samt undertexter.se
Lycka till
//Gumpa

nej eftersom min dvd inte tar SVCD så undviker jag att tanka hem filmer som är på två filer, för att kunna bränna sånna så måste man göra om dom till svcd och då funkar de inte, så ja försöker få hem alla filmer i .AVI men text brukar krångla till dom...

wennerholm skrev:
som topicen lyder, hittar ej till .AVI
filmen är på en 1 skiva! (717mb)
Hmm, just den där filen. Om den heter "The War Of The Worlds 2005.avi" och är på 717,952 KB så är det nån förbannad mygel-fil som inte fungerar. Någon sån där - Sprida-så-många-falska-kopior-som-möjligt-för-att-hålla-kopieringen-nere variant.....

morlock skrev:
Hmm, just den där filen. Om den heter "The War Of The Worlds 2005.avi" och är på 717,952 KB så är det nån förbannad mygel-fil som inte fungerar. Någon sån där - Sprida-så-många-falska-kopior-som-möjligt-för-att-hålla-kopieringen-nere variant.....
nja, den heter Världarnas Krig.avi & är precis så stor som du sa, men funkar perfekt! :tummenupp

wennerholm skrev:
nej eftersom min dvd inte tar SVCD så undviker jag att tanka hem filmer som är på två filer, för att kunna bränna sånna så måste man göra om dom till svcd och då funkar de inte, så ja försöker få hem alla filmer i .AVI men text brukar krångla till dom...

Ehh, den som jag skrev om är ju Avi (Xvid) fast hela filmen är uppdelad på 2st filer (båda Avi/Xvid), Ska du se filmen genom datorn eller kollar du genom dvdén??
War.Of.The.Worlds.TC.XViD-XViD

Gumpa skrev:
Ehh, den som jag skrev om är ju Avi (Xvid) fast hela filmen är uppdelad på 2st filer (båda Avi/Xvid), Ska du se filmen genom datorn eller kollar du genom dvdén??
War.Of.The.Worlds.TC.XViD-XViD
öö jaha! jo men ja hittade rätt & texten funkar!
skulle se på dvd:n

Mvh!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma