Underställ

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag slog till idag på ett sånt där underställ som alla snackar om. Ett sånt där tillverkat på ull ifrån speciellt utvalda nya zeeländska bergsfår ifrån sydliga högländerna. Sägs andas grymt bra, samt palla höga temperaturer i samband med glidning på asfalt. Var det värt 1100 spänn eller är jag dum i huvet? :tomten

Om det var värt det eller inte avgör du.

Jag har ett par "Workforce" underställ för hela 50:- stycket som jag är helnöjd med. :tungan

Har svårt att tänka mej att det är värt att lägga 1100 spänn på ett underställ men vem vet jag kanske ändrar mej när jag testar ett sådant.

Intrycket hittills är att det var värt pengarna. Satt för någon vecka sedan i understället och drack min fredagsöl i på balkongen i lite drygt 10 grader utan att frysa. Har också kört hoj i 30 grader med stället utan att känna mig överhettad.

Bergsfår från Nya Zeeland:
Merino.jpg

Intrycket hittills är att det var värt pengarna. Satt för någon vecka sedan i understället och drack min fredagsöl i på balkongen i lite drygt 10 grader utan att frysa. Har också kört hoj i 30 grader med stället utan att känna mig överhettad.

Merino.jpg

:rofl jefla nice djur :D

Merino.jpg

Siiiiina krejjer :tummenupp

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard