Undersökning: Karlstad/värmland-forum

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Finns det tillräckligt med aktiva och intresserade för att fixa en egen flik om hojåka i Karlstad? Eller fixa en egen sida tillochmed kanske? Finns en del sidor om racing i karlstad (www.karlstadracing.nu) och karlstad offroad (www.karlstadoffroad.com) men ingen för oss sporthojare där vi kan planera körningar m.m. Finns det intresse eller är det bara att lägga ner?

Låter som en bra idé... är trött på att köra ifrån folk nu, behöver lite riktige värmlänninger att åke me :D

:tummenupp Klart att man hänger på om det blir åka. Jag har fler kompisar som också gärna hänger med..

Ni kunde starta en klubb! Heat Country Biker Boyz. Och måla klubbstugor och sälja korv. :tummenupp

Vilken tur att det inte finns några kända original i Stockholmstrakterna :rolleyes:

Ni är bara avundsjuka på våra försäkringspremier :4skrika

Mattias skrev:
Ni kunde starta en klubb! Heat Country Biker Boyz. Och måla klubbstugor och sälja korv. :tummenupp

HAHAHAHAHA!

Nej, ingen klubb, bara någonstans där vi kan planera körningar m.m

Det finns lite intresse alltså. Ska ut och köra idag en sväng, snuskigt bra väder. Någon som är på? :crash

Hagster skrev:
HAHAHAHAHA!

Nej, ingen klubb, bara någonstans där vi kan planera körningar m.m

Det finns lite intresse alltså. Ska ut och köra idag en sväng, snuskigt bra väder. Någon som är på? :crash
En förvirrad Stockholmare brukar vara i Karlstad med jämna mellanrum. Dom gånger man har hojen med sig är det självklart att man är på. Dom andra gångerna får jag väl stå och se på när ni gasar iväg.

Hagster skrev:
Vi ska köra lite på gamla flygfältet NU. Dom som vill får gärna joina :crash

Förra veckan var det fortfarande snö och is där, men de kanske har hunnit tina.

Jo, nåt forum för karlstadfolk med omnejd vore inte fel, även om jag inte kommer vara så aktiv förräns till hösten.
Bra initiativ.

Mattiaz skrev:
Låter som en bra idé... är trött på att köra ifrån folk nu, behöver lite riktige värmlänninger att åke me :D

jag har ju en privat motardbana ute vid RR i k-hamn, där kan vi åke...

stavgren skrev:
Dit o stunta med din bruna ratbike?

Ta r6an och visa vart skåpet ska stå till helgen da ;)

blic skrev:
Förra veckan var det fortfarande snö och is där, men de kanske har hunnit tina.

Jo, nåt forum för karlstadfolk med omnejd vore inte fel, även om jag inte kommer vara så aktiv förräns till hösten.
Bra initiativ.

Var snustorrt idag. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=563590#post563590

Köra på lördag på flygfältet? Ska tydligen bli kanonväder! Jag ska dit iaf om solen lyser, så mycket vet jag. :D

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!