Underligt fenomen

Superbike Roger skrev:
Har ni inte lagt märke till (hobbypoliserna) som gjärna glider ut mot mittlinjen då nån vill köra om då....

Japp, de är tack och lov betydligt mer sällsynta för de är riktigt jävla irriterande.
Vägrensförarna är ju trots allt bara artiga, även om det ibland går till överdrift.

Bara för att jävlas så slangar man om dem på högern i stället :hihi ....

MrEd skrev:
Japp, de är tack och lov betydligt mer sällsynta för de är riktigt jävla irriterande.
Vägrensförarna är ju trots allt bara artiga, även om det ibland går till överdrift.

Superbike Roger skrev:
Har ni inte lagt märke till (hobbypoliserna) som gjärna glider ut mot mittlinjen då nån vill köra om då....

Japp såna brukar jag ta på när jag kör om på insidan. Jag kallar det "förnedrings ta" eftersom alla hatar när någon rör vid ens bil tror jag det nästan har samma effekt som att förstöra något dom brukar iaf bli helt tokiga :D

Lucius skrev:
Men stadsjeepar som envisas med att alltid köra med ena hjulsidan i väggrensgruset blir jag bara lack på! :mad:

Det måste ju vara det de är gjorda för egentligen, med tanke på att de inte är sådär jätteheta på vare sig vanlig landsväg eller riktig terräng så 'vägrensterräng' måste ju vara ypperligt för en SUV.... :hihi

jag har aldrig upplevt detta fenomen. jag tycker aldrig att bilisterna hinner reagera när jag flybyar dom :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...