Underlig film

han vill nog slita lite på sidorna på däcken osså:tungan

eller så är de punka på vagnen. hehe

han vill nog slita lite på sidorna på däcken osså:tungan

eller så är de punka på vagnen. hehe

Vet många gubbar som skryter att dem kan köra sina sidovagnsbågar på 2-hjul... Speciellt dem med dneipr och Ural.

Be dem återkomma med tung skjuts och riktigt skarpa hårnålar.
Frugan var inte glad efter ;)
+ att det kändes ofta som däcket var på väg att krängas av och däcket slipade en del på svingen då det skevade en del :P

Jäkla huligan! Kör ju helt utan marginaler, och i den hastigheten!!! Kommer att dö omedelbart!:D

[YOUTUBE-ID]saOL4eCJvaQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]

ett tips till ts. skriv [YOUTUBE-ID ] saOL4eCJvaQ&feature=related [/YOUTUBE-ID ]

(utan mellanslagen)

skriv bara i själva "ID:et" så är saken biff :rolleyes:

istället för bara länken så underlättar det en del om man inte vill ha en massa andra fönster öppna osv. :tummenupp

Annars roligt film :D

ett tips till ts. skriv [YOUTUBE-ID ] saOL4eCJvaQ&feature=related [/YOUTUBE-ID ]

(utan mellanslagen)

skriv bara i själva "ID:et" så är saken biff :rolleyes:

istället för bara länken så underlättar det en del om man inte vill ha en massa andra fönster öppna osv. :tummenupp

Annars roligt film :D

Man kan ta bort &feature=related eller liknande saker med. (Typ allt som står efter & efter idt.)

Och apropå videon, videotexten säger att det var en utmaning från en polare. Men herrejävlar vilken hemsk musik. >.< Nu måste jag skrämma slag på grannarna igen när jag tvättar öronen med lite raubtier igen.

jag anser personligen att han på hojen är friskare än idioten i bilen me den musiken *kräks* ussh.....

Sånt här tarvar riktiga hojar, dvs med koniska hjullager :tungan

*/ ?>
Back