Underhållande race!

Chockerande syn, dem bryter ju mot 3-sekunders regeln på ett flertal ställen i klippet, ansvarslösa jävla motorcyklister!!:tungan

Varför kan jag inte se youtube klippen här mera? :va
Det syns bara en vit ruta. Kunde se för typ en vecka sedan men ej mera. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig?

Så sant, men dock är själva racet underhållande :tummenupp, går att stänga av ljudet och referera själv :D :rolleyes:

fast man vill ju höra lite motorvrål åxå, det blir mycket tråkigare ljudlöst:tungan

Varför kan jag inte se youtube klippen här mera? :va
Det syns bara en vit ruta. Kunde se för typ en vecka sedan men ej mera. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig?

troligen bara att istallera om eller uppdatera adobe flash player http://get.adobe.com/flashplayer/

brukar vara det som krånglar:va

jadu, då är jag inte lika säker längre, vit ruta sa du:gnissla

funkar det om du försöker kolla på videon direkt på youtube genom att klicka på den?

Jo en tom vit ruta.

vet inte vad videon heter men andra klipp kan jag se från youtube, men inte via sporthoj. Fast jag höger klickar på vita rutan så kan jag inte kopiera genvägen! :va

Jag fattar nte vad som hänt! :död

Jo en tom vit ruta.

vet inte vad videon heter men andra klipp kan jag se från youtube, men inte via sporthoj. Fast jag höger klickar på vita rutan så kan jag inte kopiera genvägen! :va

Jag fattar nte vad som hänt! :död

pröva på en annan browser, funkar inte det så kolla om du har rätt uppgradering av java player, har för mig att det krävs java för att visa inbeddade videos:gnissla

Testade just men det hjälpte inte nått :huvet

Avinstallera flash innan du installerar på nytt. Kan bli lite knas ibland :glömdet

Stoner kommer att kn**a alla om han får ihop skiten, I tells ya!

Det återstår väl att se, men han kommer nog bli :Bugar om motorerna håller för så många race. och nya svingen (kolfiber) funkar man gick ju tillbaka förra året efter test. för i år ändrar man tändföljden till "big bang" (om jag inte missuppfattat) mycket som skall stämma. :huvet

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...