Underhåll/service av R1000 hoj?

  • Thread starter Thread starter Tc
  • Start date Start date
Bj.O.rn skrev:
Japp, sånt här är t.ex inte bra..
ramlagerknas2.jpg


Fast så jäkla grovkorningt behöver det ju förståss inte vara för att ana oråd..
:huvet
/B


Synd att jag inte hade en kamera tillgänglig när jag skruvade av tråget på min hoj. Det låg typ ett halvkilo metallflisor där. Ooops :rolleyes:
 
Chris Ash skrev:
Tycker jag var en mycket träffande jämförelse.
:hihi


Kors i taket. Det var nog det första inlägget jag har läst ifrån dig som fått mig att dra på smilbanden. Tummen upp på den lillen. :tummenupp
 
Chris Ash skrev:
Tycker jag var en mycket träffande jämförelse.
:hihi
Var det nåt fel på liknelsen? I en lastbil utsätts oljan för otroliga påfrestningar, liksom i en racemotor. Menar du den eviga diskussionen om två/fyrtakt så har jag lämnat den sandlådan och tänker inte kliva ner i den igen.....
 
Nr:18 skrev:
Var det nåt fel på liknelsen? I en lastbil utsätts oljan för otroliga påfrestningar, liksom i en racemotor. Menar du den eviga diskussionen om två/fyrtakt så har jag lämnat den sandlådan och tänker inte kliva ner i den igen.....
Trabant är oxo tvåtaktare, undrar vilken olja man ska ha i en sådan räcer :tungan
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top