Underground Racing Pite - Throttle Abuse 2005

Rigge skrev:
Inget snack om den saken...
Nu är du ändå lite väl ödmjuk ;)

Hur mkt klipp du än blandar så är det ju så mkt action som möjligt per klipp som man vill se... så efter att ha sett SIptII 4 gånger nu så vill jag ändå påstå att den lätt hamnar bland topp 3 av årets filmer :tummenupp

Last edited:
Ni är grymma!

Bra o roligt filmat också! Respekct! :tummenupp
Ni ser ut att ha riktigt skoj!

Sjysst film!!! :tummenupp

Nästan så man blir lite sugen på att flytta upp till norrland.

honkiie skrev:
Var någon i eran "crew" inblandad i en äldre crossfilm jag har sett från piteå? cross, sporthoj och bil kördes och jag vill minnas att det var toys and flavours med hellacopters i början.
Du menar SLITEX filmerna, näää vi är för gamla nu för att vara med i dom här ungdoms filmerna :D :D

Eller så har det hänt lite saker så vi känner mer ansvar nu

R1 Uffe skrev:
Du menar SLITEX filmerna, näää vi är för gamla nu för att vara med i dom här ungdoms filmerna :D :D

Eller så har det hänt lite saker så vi känner mer ansvar nu

Kommer det nån 5:a? :Bugar :Bugar :hihi

För den delen så heter faktiskt crossfilmen vi nu talar om "Piteå crossfilmen". Jag är 99% säker på det :gnissla

skoteridioten skrev:
Kommer det nån 5:a? :Bugar :Bugar :hihi

För den delen så heter faktiskt crossfilmen vi nu talar om "Piteå crossfilmen". Jag är 99% säker på det :gnissla
Egentligen heter den först filmen ASTE (Andreas Stenberg) Men sen är det någon som har döpt om den på typ DC++ till Piteå Crossfilm. Men orginal så heter den första filmen ASTE

Skrikpeppe skrev:
Seeda På Wroomtorent Da ?
OK, det är nå sånt svammel, ni får själv fixa filmen till en torrent site, själv föredrar jag DC++ framför allt annat

Schysst film, drog hem 2005'an igår och kollade på och idag så såg jag ju att det fanns en från 2004 också. Så nu har jag sett bägge. Jäkligt härliga filmer! Mitt sug efter en enduro till våren blir ju inte direkt mindre efter att ha kikat på detta! Jaja, kalas bra film. Och jag vet faktiskt inte vilken jag tycker är bäst, 2004 eller 2005, dom var ju helt outstanding bägge så.

Ruskigt bra!

Härlig variation i en skön blandning. Bra klippt och väldigt stabilt filmat!

Så HÄR ska en bra film se ut! :yoparty

/R

R1 Uffe skrev:
Egentligen heter den först filmen ASTE (Andreas Stenberg) Men sen är det någon som har döpt om den på typ DC++ till Piteå Crossfilm. Men orginal så heter den första filmen ASTE
Ladda upp den på Sporthoj-FTPn, kanske? ;)

GRYMT! Mer motorljud (inte alltid kanske men lite mer) och mer roligt norrlandssnack! Lite längre vore inte fel, som förra var..

Förutom det ASGRYMT SOM VANLIGT!!!! :Bugar :yoparty

John skrev:
Ladda upp den på Sporthoj-FTPn, kanske? ;)
Den håller på nu, filmerna heter SLITEX0 till SLITEX4

Badbowtie skrev:
Bra jobbat grabbar, har hört att den där killen med chevellen ska prestera lite bättre tider nästa år samt garanterar han halvmeters höga wheelies, men d är bara vad jag har hört, samt att killen med turbo cykeln ska få lite bättre knuff i den också så att det händer nåt när man vrider på rullen. Den känns lite tam nu.....

Kan då medela att chevellen och turbo cykeln är samma kille :)
Vet dock inget om ryktena.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...