Underground Racing Pite - Reloaded 2007

Bra kvalite och så men tycker 1 & 2 är bättre tyvärr... Men smaken är som baken! VAd heter låten som dom sjunger "onely the strongest will survive" typ 3-4 låten i filmen?

nu är jag kanske lite lat men var hittar man 1&2:an ?

Ni hittar dom äldre filmerna på ugrpite.com, klicka på video bara.

Ang turboåkningen så var hösten så långt skriden att det var kallt o halt så får bli mer till nästa år. Mer banåkning har Xyron här på forumet lovat mig. hehe.

Last edited:
Sett mycke av detta live i sommar och kan bara säga att det är grymt!
Snyggt redigerat och kört! :tummenupp

Arhhggghhhh !! KANON !!! Nu ska popcorn o öl fram !!!!

:öl :yoparty :banana :fyllisar :krama :censored <-- Festförloppet :tummenupp

*Editarius Skrivius*
Ahhhh :tungan , så underbar film, man blir så inihelvetes jävla glad när man kollar på er tokjäklar :D
Kan inte annat än att nästan begära en till film, helst tills i morgon :D...

Tackar Cnas :tuttar
Det är så det går till, i alla fall här hemma :mattias

Last edited:
Arhhggghhhh !! KANON !!! Nu ska popcorn o öl fram !!!!

:öl :yoparty :banana :fyllisar :krama :censored <-- Festförloppet :tummenupp

*Editarius Skrivius*
Ahhhh :tungan , så underbar film, man blir så inihelvetes jävla glad när man kollar på er tokjäklar :D
Kan inte annat än att nästan begära en till film, helst tills i morgon :D...

Tackar Cnas :tuttar
Det är så det går till, i alla fall här hemma :mattias

Haha, sånt där beröm värmer och inspirerar :) Men film imorrn? tror jag ska ta och vila upp mig lite nu, har redigerat dag som natt senaste månaden, samtidigt som vi anordnade en fete releasefest! Lite bilder från den finns nu också på sidan... :)

Haha, sånt där beröm värmer och inspirerar :) Men film imorrn? tror jag ska ta och vila upp mig lite nu, har redigerat dag som natt senaste månaden, samtidigt som vi anordnade en fete releasefest! Lite bilder från den finns nu också på sidan... :)

Ajm jåår biggäässtt fäännn :tummenupp

Seriöst nu kanske då.
Bra film helt enkelt och självklart blir i alla fall JAG asglad när jag kollar, lite otäckt med bilen på vägen där + i taket att inget otäckt inträffade, bra editerad och bra musik. Om man jämnför 1án och 2án mot denna 3á så är dom enligt mig själv 3 olika vinklade.

Ser nästan ut som ni mognat lite :tuttar
Överlag så ta åt er, ni e inte kloka o glad som fan blir man :D

:sjuk :tuttar :skrämd :dricka <- Dagen efter, tjejen var snyggare full.

Man blir ju lite sugen på att flytta upp till ingenmans land ha roligt på sommaren och även på vintern. Sen att man blir en ny kille där som tjejerna inte har legat med kanske är ett plus, ialf minskad inavel

Lika skön film som de tidigare... fan man blir sugen på att flytta upp till norrland, slippa alla jävla menlösa slaskvintrar! Att människorna där uppe verkar vara helsköna skadar ju inte heller! :yoparty

Vårt webhotell har tillfälligt stängt sidan. :gnissla Pga vad vet jag ej, jag jobbar på att få igång det igen.:mad:

Grymt bra film.

Vi är några som ska köpa hjälmkamera. Nu verkar det bli en Sony Mini-DV med alla ingångar samt något hjälmkamera kit. Vad rekomenderar du?

Har pratat med dom. Och måste ta bort filen pga att den har dragit nära en 1000gig nu första dagarna, så ska försöka hitta en mirror...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman