Underbart!!

Nilles

Saknar vintern som f*n!!
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
R6 -00 Bana, KTM 350 EXC SIX DAYS
Nu har vi första OS GULDET!!!! :yoparty :yoparty :yoparty

En stor applåd för Carolina Klüft!!!! :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Os, vad e de? Kollar aldrig på matlagningsprgram...även om det osar.

Jag tror att Carolina Klüft kommer bli en legend när hon lägger av med fridrotten vilket är om ett par år. Hon är 21år och har tagit EM-guld, VM-guld, OS-guld och det är inte många som har dem medaljerna på hyllan och är 21år! :yoparty

:Bugar Carolina

Quaya skrev:
Jag tror att Carolina Klüft kommer bli en legend när hon lägger av med fridrotten vilket är om ett par år.
Varför tror du att hon lägger av redan om ett par år? Jag har inte så stor koll på friidrott, men nog kan man vara aktiv upp till dryga 30-årsåldern åtminstone? Hon är ju som sagt bara 21 så hon borde väl ha minst 9-10 år kvar?

sgtpepper skrev:
Varför tror du att hon lägger av redan om ett par år? Jag har inte så stor koll på friidrott, men nog kan man vara aktiv upp till dryga 30-årsåldern åtminstone? Hon är ju som sagt bara 21 så hon borde väl ha minst 9-10 år kvar?

Hoppas hon lägger av efter detta. Aldrig gillat henne (jag som känner henne så bra) hellre sett den där andra skuttaren som kapa av sitt häl.

Edit: Nu sitter man och väntar på att Mustafa Muhammed ska ta guld på 3000m också - ni vet, svensken. :tummenupp

Last edited:
Välförtjänt som fasen. Hon kan nog gå långt om hon väljer att satsa på något gott ändamål utanför idrotten. Intrycket från det man sett/hört är att hon har ett gott hjärta. Håller hon bara fast vid det så är hon redan en legend.

Någon mer som tänkte på hur lite det känns att Ludmilas medaljer är värda nu efter dopinghistorian? Prestationers värde bestäms kanske lika mycket av vad man gör efter som före, det var min personliga observation/tolkning.

sgtpepper skrev:

Jodå det vet jag också, men jag skrev ett par år och menade som du säger... 10år till ungefär, men det var kanske ett dåligt ord jag valde till det.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back