Underbart uppvaknande, snabbt uppvaknande

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Vaknade till underbara toner idag i Karlskrona! En stor sportcykel av någon typ, hörde den bara, som drog ur växlarna ordentligt! Låg och mös och drömde mig bort, men sen vaknade jag till snabbt utav helvete! Hör hur det börjar tuta i samma riktning, snuten tyckte visst inte lika bra om ljudet! :tungan Lyssnar ett tag och hör hur killen växlar ned och sticker, sen försvinner dom! Hoppas han inte åkte fast efter att ha stuckit! Om du finns här: Underbart sound i bågen! Samma tid på måndag morgon?? :)

Luka

Spenderade fan 5 veckor nere i det där hörnet av det här landet och såg INGEN sporthoj på hela tiden.

Ni kör fan inte hoj där nere, bara massa gynekologstolar.

USCH!

sege skrev:
Spenderade fan 5 veckor nere i det där hörnet av det här landet och såg INGEN sporthoj på hela tiden.

Ni kör fan inte hoj där nere, bara massa gynekologstolar.

USCH!

Skulle inte bli speciellt förvånad om du snart får ett svar från nån av pojkarna i Rövens Pågar, dom är nog av annan mening än du! Bara inom min bekantskapskrets här nere, som inte är så stor ännu, så har det inhandlats 2 nya sporthojar! En CBR1000RR och en ZX6R 636... Goa cyklar! Så nog finns det sporthojar! Men en del glidare med så klart!

Hahaha... klart han klarade sig :arsele

Snutarna är grymma här nere... de har inte lyckats ta ett enda kort ännu :rofl

Fast snacka en massa dynga är de jävligt bra på :näsblod

Blade 4-ever skrev:
Hahaha... klart han klarade sig :arsele

Snutarna är grymma här nere... de har inte lyckats ta ett enda kort ännu :rofl

Fast snacka en massa dynga är de jävligt bra på :näsblod

Jasså? En av stjärtgossarna vet vem det är? Jag nämnde inte att det kunde vara en av er, sist jag nämnde nåt sånt så blev jag intalad att RP är ena riktiga svärmorsdrömmar som aldrig kör för fort eller på bakhjulet! Hmm.. Måste vara en smutskastningskampanj som pågår på hemsidan då...

Skönt att veta att snutarna inte är något problem då man snart ska ut i trafiken igen själv! Grattis till avsaknaden av böter och innehavandet av KK!!!

Blade 4-ever skrev:
Vi har försökt skärpa till oss på senare tid :cool:

Skärpa till er som i att sluta med ovanstående abrobatiska företaganden eller att sätta fart med dom ordentligt?? :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka