Underbar hämnd!!

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
Min jobbarkompis berättade idag att han blivit ovän med en bekant, så han beslutade sig för att göra livet jobbigt för honom. Han funderade en stund, sen la han ut killens namn och nummer på en gay-sajt. Han skrattade så han grinade när killen ringde och frågade om det var han som gjort det, hade visst ringt lite luriga killar... :banana

Problemet med det hela va att ovännen var lite kul han med... Så han satte ut en "lägenhet-uthyres"-annons... "Etta 43 kvm på Medborgarplatsen 2500kr/mån"... Sen i fredags har det ringt 150 ggr om dan i snitt, igår orkade han inte svara så då hade han 92 meddelanden på iq-svar och ett 50-tal sms...

Skrattar bäst som skrattar sist :hihi .

En kompis till mig gjorde så med sitt X, la ut en annons på en porrsite...

Han åtalades och åkte dit så det stänkte...

Man ska nog vara bra kompisar om man gör något sådant...

När vi lumpade la "några" ut en annons i en bögtidning på en av killarna som var rätt fjollig av sig, han sa aldrig något om det, men vi fick höra sen att han bokade om permisresorna till olika orter varje helg...

Flera år senare fick jag det bekräftat från annat håll, vi skojade bara om det, men han var gay...

eller inför muckardags...

... så var det en snubbe som inte gillade stockholmare som låg i lumpen på F21 luleå.....var visst något om tjejproblem....
Satte ut killens De Tomaso Pantera till salu för 50000:-....

Vi skickade porrprylar från "sverigehäftet" till vår tyskalärare som vi hatade. Hon slutade sen ganska abrupt, det var skönt,....................ett tag...., till vi fick en lika hemsk igen. Det är ngt visst med tyskalärare. Vi hade alltid tyska sista lektionen på fredagar, det sista året i gymnasiet spenderades dessa timmar istället på att åka till danmark för att inhandla sprit till helgens eskapader. :notme :brynad

Eftersom jag hatar jänkebilar så hade naturligtvis mina sk vänner
satt in annons i tidningen:
Amerikanare köpes oavsett skick. mm
Telefonjeveln ringde i en månad :huvet

tassen skrev:
... så var det en snubbe som inte gillade stockholmare som låg i lumpen på F21 luleå.....var visst något om tjejproblem....
Satte ut killens De Tomaso Pantera till salu för 50000:-....
Blev den såld?

Då ska man vara BRA kompis för att sätta ut bögannonser....

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet